reklama

Značka Canon byla již po sedmé zvolena „nejdůvěryhodnější“ značkou fotoaparátů v Evropě

LONDÝN, 23. května 2007 – Společnost Canon, přední světový poskytovatel zobrazovacích řešení, byla v průzkumu Most Trusted Brands Survey 2007 (Nejdůvěryhodnější značky 2007) časopisu Reader’s Digest vybrána za nejlepší značku fotoaparátů v Evropě již po sedmé za sebou. Průzkum zkoumá vztah spotřebitelů k produktům a službám různých značek v celoevropském měřítku.

Reader’s Digest, nejprodávanější měsíčník na světě, požádal asi 25 000 svých čtenářů v 15 evropských zemích, aby jmenovali značku, které nejvíce věří, v mnoha kategoriích spotřebitelského zboží včetně fotoaparátů. Ve všech kategoriích bylo uděleno přes 293 000 hlasů a bylo nominováno 113 577 různých značek.

Pouze čtyři značky zvítězily jako nejdůvěryhodnější ze své kategorie ve více než 11 zemích. Značka Canon byla jednou z nich. Ke značkám, které vedly ostatní kategorie, patří známá jména jako Nokia (mobilní telefony), Nivea (péče o pleť) a Visa (kreditní karty) – tyto značky také získaly ocenění „nejdůvěryhodnější“ v 11 nebo více zemích. U všech značek byla posuzována kvalita, image, hodnota vzhledem k ceně, zodpovědnost k životnímu prostředí a etické standardy.

James Leipnik, vedoucí oddělení komunikace a podnikových vztahů Canon Europe říká: „Ve společnosti Canon neustále usilujeme o to, abychom našim zákazníkům nabízeli ty nejlepší produkty a zobrazovací technologie, které jim umožní využít sílu obrazu v domácím i kancelářském prostředí. Těší nás, že tolik čtenářů časopisu Reader’s Digest v celé Evropě nám nadále důvěřuje, že jim dodáme produkty nejvyšší kvality a poskytneme technickou podporu.“

Gavin Murray, ředitel strategie mezinárodní inzerce časopisu Reader`s Digest v Evropě dodává: „Průzkum důvěryhodnosti Reader`s Digest Trusted Brand pokračuje letos sedmým ročníkem a společnost Canon se od samého počátku objevuje na vrcholu žebříčků. Letošní výsledky potvrzují, že si společnost Canon vybudovala pevnou pozici nejdůvěryhodnější značky fotoaparátů v mnoha zemích celé Evropy.“

Země, které vybraly Canon za nejdůvěryhodnější značku, jsou: Rakousko, Belgie, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko, Nizozemsko, Portugalsko, Španělsko, Švýcarsko a Velká Británie.

K dalším důkazům popularity značky Canon patří i fakt, že společnost Canon se právě umístila na 43. místě v průzkumu 2007 Business Superbrands a na 54. místě v průzkumu Millward Brown Optimor’s BrandZ, což jsou každoroční seznamy nejsilnějších značek na trhu řazené podle průzkumu spotřebitelských názorů a finanční hodnoty.

Témata článku: Canon, Murray, Brand, Brown, James, Visa

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama