reklama

Záznamové zařízení ReDat vyhrálo prestižní cenu

O tom, že i netradiční technologie českého původu mohou bodovat na mezinárodních soutěžích, se přesvědčili zástupci pardubické společnosti RETIA. Ta totiž vyvíjí systém ReDat, který byl úspěšně implementován energetickou společností ČEZ a před několika dny získal první cenu v kategorii Nejlepší multi-kanálové kontaktní centrum na prestižní oborové konferenci European Call Centre Award 2009 v britském Birminghamu.

Systém ReDat představuje komplexní řešení nahrávání hovorů a řízení kvality obsluhy zákazníků. Pomáhá zdokonalovat schopnosti agentů a dispečerů. Snižuje náklady na jejich školení, tím zefektivňuje provoz a pomáhá zlepšovat služby pro zákazníky. RETIA, jenž na trhu záznamových systémů a nadstavbových aplikací vystupuje od roku 1994, nabízí již třetí generaci ReDatů. „Ocenění získané ve Velké Británii nás velmi těší a je důkazem toho, že systémy ReDat nabízejí skutečně vysoce profesionální a high-tech technologii,“ vysvětluje příčiny svého nadšení Kristek a dodává, že ReDatů je celkově instalováno přes 1900 po celém světě.

Nejčastěji je systém ReDat nasazován právě v call centrech, kde se kromě samotného záznamu hovorů využívá pro následnou analýzu chování jednotlivých operátorů a přispívá tak k celkovému zefektivnění provozu. „Systém instalujeme jak do komerčních call center, to jsou ta, která pracují pro více klientů, tak i do firemních, například bankovních telefonních center nebo jako v tomto případě firem působících v síťovém byznysu, kde zajišťují kontakt mezi subjektem a jeho klienty. Právě tyto subjekty pečlivě analyzují chování svých operátorů a neustále pracují na zdokonalování jejich projevu,“ řekl již dříve Jiří Kristek ze společnosti RETIA.

RETIA se může pochlubit i dalšími rozsáhlými instalacemi, které jsou u energetických a technologických společností v ČR i zahraničí. „Snad geograficky nejvzdálenější instalace máme v Kuala Lumpur a Tampě. Jedná se právě o jednotky zabezpečující centralizaci významné softwarové společnosti v České republice,“ dodává Jiří Kristek ze společnosti RETIA.

Témata článku: Call, Kuala Lumpur

reklama