reklama

YouTube mluví dalšími jazyky

Paříž – 19. června 2007 – Společnost YouTube, LLC, provozovatel světově nejoblíbenějšího portálu pro publikování a sdílení originálně vytvořeného video obsahu, dnes představila novou mezinárodní podobu.

Místní verze YouTube jsou nyní k dispozici v Brazílii, Francii, Irsku, Itálii, Japonsku, Nizozemsku, Polsku, Španělsku a Velké Británii. Dnešní oznámení je prvním krokem k vytvoření plně lokalizovaných webových stránek ve všech těchto devíti zemích.

V rámci první fáze tohoto projektu bude každá z webových stránek plně přeložena, dostane domovskou stránku v místním jazyce a v témže jazyce bude fungovat i vyhledávání. Postupem času budou všechny stránky uživatelům nabízet plně „lokální“ zkušenost, která umožní specifické hodnocení video záznamů a komentářů, stejně jako vytvoření sekcí Video, Kanál, Kategorie a Komunita.

„Video je mezinárodní formát, který umožňuje lidem po celém světě komunikovat a vyměňovat si názory. Díky lokalizaci bude naše globální služba ještě relevantnější pro místní komunity v různých částech světa,“ prohlásil spoluzakladatel a generální ředitel YouTube Chad Hurley. „YouTube bude nyní dostupnější a zajímavější pro  mezinárodní uživatele a těšíme se, že během následujících měsíců budeme moci představit nové verze v dalších jazycích.”
„Od samého počátku jsme se soustředili především na to, abychom uživatelům YouTube poskytli fantastický produkt a skvělý uživatelský zážitek,“ říká další spoluzakladatel YouTube a hlavní manažer pro technologie Steve Chen. „Máme radost, že dnes můžeme náš produkt nabídnout globální komunitě a poskytnout uživatelům v různých zemích stránky, které budou nejen relevantní pro jejich prostředí, ale budou i mluvit jejich jazykem.“

Spuštění devíti mezinárodních místních stránek je přirozeným krokem ve vývoji YouTube, díky němuž si uživatelé z těchto devíti zemí budou moci vytvářet a vyměňovat videa ve svém mateřském jazyce, prohlížet si nejoblíbenější a nejaktuálnější videa nebo komunikovat s ostatními uživateli.

Během příprav na spuštění těchto místních stránek uzavřela společnost YouTube smlouvy s významnými mezinárodními poskytovateli video obsahu, včetně vysílacích stanic, jako jsou BBC, France 24, španělská Antena 3 a Cuatro TV, portugalská RTP, holandské stanice VPRO a NPO; evropskými fotbalovými kluby jako Chelsea FC, AC Milán, FC Barcelona a Real Madrid; a neziskovými organizacemi jako Greenpeace, Friends of the Earth, UNHCR a Medecins du Monde. 

Témata článku: Video, Greenpeace, Chelsea, Madrid, Friends, Barcelona

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama