reklama

Xerox na veletrhu IPEX 2010 ocenil výjimečné aplikace digitálního tisku

Společnost vrámci své expozice vystavila 18 technologií a organizovala semináře o rozvoji podnikání a aplikacích umožňujících zvýšit příjmy

Na letos největším oborovém veletrhu, IPEX 2010, demonstrovali zákazníci společnosti Xerox z celého světa přínosy digitálního tisku. Se svými aplikacemi dosáhli u klientů trojciferného růstu odezvy a ve svém podnikání zaznamenali zvýšení zájmu a růst zisku.

„Naší strategií v Xeroxu je usnadnit poskytovatelům tiskových služeb rozvoj jejich podnikání pomocí digitálního tisku,“ řekla Tracy Yelencsics, viceprezidentka pro oblast produkčních řešení a programů společnosti Xerox. „Naši zákazníci používají technologie a software, aby komplikacesvých klientů změnili na ziskové příležitosti.“

V soutěži Best-of-the-Best ocenil Xerox aplikace digitálního tisku, které vytvořili členové globální partnerské sítě Xerox Premier Partners. U aplikací z více než 17 zemí se hodnotila kvalita výstupu, obchodní výsledky a použití technologií Xerox v následujících kategoriích: knihy, marketingové letáky, digitální a ofsetový tisk, direct marketing, fotografické publikace a transpromo. V každé kategorii byli oceněni tři finalisté.

Letošními vítěznými poskytovateli tisku jsou společnosti (v abecedním pořadí) Cathedral, ColorCentric, ColorFast, De Budelse, dsicmm Group, DMM, Global Diseña, Keiger Direct, LaserTryk.dk, Lateral Group, MBA Group, medialogik, Pondres, Progressive Communications, TeleMail, TOCHO a Wuhan Caifeng Digital Image Express Printing.

Mezi vítězná řešení patří:

  • Britská společnost Lateral Group zabývající se řízením integrovaných komunikací vytvořila pro státní organizaci Change4Life kampaň, která se zaměřovala na zvyšování povědomí o obezitě. Integrovaná kampaň vyžadovala komplexní a obsáhlou kombinaci dat a technologií. Letáky obsahovaly více než čtyři milióny bodů s různými daty a byly vytištěny na digitálních produkčních systémech Xerox iGen3™ 110 s použitím softwaruXMPie®, jež patří společnosti Xerox.

Kampaň přinesla o 200 procent více registrací, než se očekávalo

  • MBA Group vytvořila první stoprocentně variabilní publikaci na světě, která měla na vybraných stránkách personalizovaný obsah a pro inzerenty vytvořila o 256 procent vyšší odezvu. Britská společnost vytiskla časopis snákladem 12 000 kusů na barevném kontinuálním systému Xerox 980 s použitím softwaru XMPie.
  • Mexický poskytovatel komerčního tisku ColorFast vytvořil propagační kalendář pro stávající i potenciální zákazníky. Kalendář byl vytištěn na barevném digitálním systému Xerox 700 a pomohl společnosti zvýšit meziročně tržby o 60 procent.

Xerox na veletrhu IPEX

Stánek společnosti Xerox v hale 7 nabízel 18 technologií, včetně ukázky produkční inkoustové technologie Xerox a barevných systémů Xerox 800/1000. Kvidění byla také řešení pro kontinuální a velkoformátový tisk, zařízení s černobílými výstupy nebo automatizovaná balící řešení.

Expozice rovněž zahrnovala nástroje pro rozvoj nového podnikání, vylepšení pracovních postupů a Real Business Live Theatre, které kombinuje zkušenosti voboru a obchodní modely zákazníků scílem úspěšně využít příležitosti v digitálním tisku.

Témata článku: Xerox, Mba, Direct Marketing, Best, Direct, Premier

reklama