reklama

WLW se od začátku roku 2007 zvyšuje návštěvnost

Profesionální vyhledavač WLW zaznamenal během ledna velký nárůst návštěvnosti svých stránek, a to o 110% v Česku a o rekordních 300% na Slovensku.

„Těší nás, že uživatelé oceňují nejen kvalitu dat a profesionalitu vyhledávání, ale zvyšující se návštěvnost je odrazem aktivit, se kterými jsme započali v loňském roce. Naším cílem samozřejmě je stoupající trend udržet po celý rok 2007,“ říká František Grunt, marketingový ředitel WLW. Dobré výsledky vykazuje i obchod. WLW počítá v roce 2007 30% nárůstem počtu zákazníků a tím i 20% zvýšení obratu. A právě obchodní bilance z prvních osmi týdnů roku jen potvrzují plánovaná očekávání.

WLW se v loňském roce zaměřila na implementaci moderních podnikatelských nástrojů.Jako první v České republice prošla analýzou efektivity prodeje SSA (Sales Strenght Analysis) . Analýza potvrdila správný směr obchodní strategie WLW a přinesla i cenná doporučení, která WLW aplikovala do praxe.

Zavedení Business Inteligence do systému práce WLW byl další důležitý prvek ve zkvalitňovaní poskytovaných služeb WLW. Cílem aplikace Business Inteligence je co nejdynamičtější kontakt mezi klientem a uživatelem. Na základě sběru a vyhodnocování dat WLW vytváří co možná nejinteligentnější prostředí, ve kterém hledající nalezne rychle a přesně právě to, co chce.

Jedním z dalších marketingových tahů WLW byla bannerová a printová kampaň, která proběhla na podzim v českých a slovenských médií. WLW tak vtipnou cestou poukázala na výhody hledání v databázi WLW.

Pro rok 2007 chystá WLW další novinky, jde především o unikátní vyhledávácí systém pro některé obory. „Vývojem nového produktu přinese WLW na český a slovenský Internet opět něco nového, novinku je možné očekávat v průběhu dubna“, říká Grunt.

Profesionální internetový vyhledavač WLW se specializuje na poskytování přesných, jasně strukturovaných a kvalitních informací zejména v B2B segmentu. Na českém a slovenském trhu působí od roku 1995 a v poměrně krátké době si WLW vybudovala pozici lídra mezi B2B vyhledávači Jako jistotu kvalitních informací ho vyžívají špičkové firmy jednotlivých oborů pro jeho vysoký technologický standart.

Témata článku: Internet, Grunt, B2B

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama