reklama

WLW a QUO společně

Profesionální vyhledávač výrobků a služeb WLW zahájil intenzivní spolupráci s reklamní agenturou QUO. Cílem kooperace je realizace integrované komunikační kampaně a tím i posílení značky WLW na českém a slovenském internetovém trhu.

WLW má připravenu zcela novou komunikační strategii pro roky 2007 a 2008. Připravuje reklamní a direct marketingové kampaně, má však zájem i o komplexní změnu všech současných POS materiálů. QUO v současné době pomáhá WLW s přípravou propagace nového unikátního vyhledávacího systému, který bude na trh uveden v květnu tohoto roku.

Od spolupráce s QUO si lidé z WLW hodně slibují. „Rádi bychom ve spolupráci s nimi sjednotili některé naše marketingové aktivity. Hodláme využít především jejich technické zázemí a kreativitu…,“ vysvětluje František Grunt, marketingový ředitel WLW.

Zahájení spolupráce hodnotí kladně i Martin Lidický, ředitel obchodu a marketingu QUO. „Vyhledávač WLW patří mezi naše významné klienty. Navíc nás uvedl do problematiky  velice perspektivního a zajímavého oboru, kterým internetové vyhledávání v oblasti B2B bezesporu je. Mile nás překvapila otevřenost našeho nového partnera, neboť pouze ve vztahu založeném na vzájemné důvěře můžeme nejlépe využít komplexnosti našich služeb,“ říká Lidický.

Témata článku: Grunt, Mile, Direct

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama