reklama

WEB ČESKÉ POJIŠŤOVNY JE STÁLE VYHLEDÁVANĚJŠÍ

Praha (12. prosince 2005) - Internetové stránky České pojišťovny přitahují stále více klientů a jejich letošní návštěvnost ve srovnání s loňským rokem vzrostla v průměru o 13 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně.

Webovské stránky ČP rovněž v roce 2005 získaly společně s webem Hewlett-Packardu 6. a 7. místo v rámci projektu WebTop100 mezi stovkou hodnocených firem, u kterých odborná porota posuzovala korporátní internetovou prezentaci. Mezi finančními institucemi byl web České pojišťovny celkově druhý. Při analyzování internetu ČP experti ocenili především jeho informační hodnotu a použitelnost.

Zatímco v roce 2003 se v průběhu listopadu na počítačích objevily adresy www.cpoj.cz 370 tisíckrát
a vloni 411 tisíckrát, letos už se tak stalo ve více než 426 tisících případech. V listopadu 2003 si úvodní stránku webu ČP prohlédlo 30 tisíc lidí, vloni 51 tisíc a letos v listopadu už ji navštívilo téměř 55 tisíc. Společně s listopadem bývají už tradičně nejhojnějšími měsíci také březen a říjen.

V průběhu března, října a listopadu totiž vždy vrcholí zájem o produktovou nabídku, o níž Česká pojišťovna informuje mimo jiné také na svém webu. V březnu jde především o informace, týkající se povinného pojištění cestovních kanceláří proti úpadku. Lidé totiž právě v této době začínají přemýšlet o letní dovolené a zajímají se o seznamy pojištěných cestovních kanceláří (http://www.cpoj.cz/default.aspx?section=20) Během letošního března také ale měli větší zájem o informace, týkající se následků lokálních záplav, které postihly především jižní a severní Moravu a východní Čechy. Podzimní měsíce pak zvyšují návštěvnost internetových stránek ČP už standardně kvůli novým sazbám povinného ručení, které stále ještě zhruba polovina českých motoristů platí od počátku následujícího roku. Zatímco v roce 2003 otevřelo internetovou adresu České pojišťovny (www.cpoj.cz) 30542 lidí, vloni už jich bylo 51996.

Významnou změnu zaznamenaly internetové stránky České pojišťovny letos v lednu, kdy začaly být mnohem více orientovány na klienty a jejich individuální potřeby. Dominuje jim hlavní navigace
na sekce pro Osoby a Firmy. Podsekce potom představují produktovou nabídku, často doplněnou také příklady a všeobecnými a doplňkovými pojistnými podmínkami. V rámci sekce Klientský servis mohou navíc zákazníci on-line nahlásit svoji škodu, uzavřít pojištění nebo si stáhnout potřebné formuláře, aniž by museli osobně navštívit některou z poboček ČP. Internetové stránky České pojišťovny mají také anglickou a ruskou verzi. Anglickou Home Page týdně navštíví v průměru 190 návštěvníků, ruskou přibližně 85 čtenářů, kteří dávají přednost azbuce.

Kompletní nabídku pojištění a seznam kontaktních míst v celé České republice doplňuje také media servis pro novináře, na kterém jsou vystaveny tiskové zprávy, obrázky a loga (http://www.cpoj.cz/default.aspx?section=32).

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 37 procent. Má základní kapitál 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Jediným akcionářem České pojišťovny je společnost PPF Group N. V.

reklama
Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama