Vzdělávací síť Open Mind vstupuje na český trh: Profesionálové učí profesionály

18. října 2009
Ke stažení: Virtuálně na PC

Žádní profesionální učitelé ani lektoři.Každou dovednost učí jen lidí, kteří se jí sami živí a kteří dosáhli výsledků vzbuzujících respekt, ať už se jedná o marketing, finanční řízení, vedení lidí či cokoliv jiného. To je zásada vzdělávací sítě Open Mind, která dnes oznámila, že zahájila fungování.

„Nechceme konkurovat velkým agenturám.Není to možné už proto, že všichni naši vedoucí kurzů věnují většinu času svým hlavním profesím, takže možnosti expanze jsou omezené. Jejich řady se budou postupně rozšiřovat, ale nebudeme s takovým rozšiřováním spěchat. Chceme do sítě Open Mind zařazovat jen lidi, kteří svou práci dělají na výborné úrovni. A to nepoznáte ze životopisu. Většinou takového člověka musíte znát nebo aspoň dobře znát někoho, kdo s ním pracoval,“ popisuje ambice Open Mind Petr Hampl, jeden z tutorů a spolupracovník firmySoftware602. Dříve působil ve společnosti Logica jako její marketingový ředitel pro region střední a východní Evropy.Tím je dáno i zaměření kurzu, který vede – marketing technologií.

Dalšími zakládajícími členy sdružení jsou

  • Vladimír Braun, jednatel konzultační firmy Business Excellence Consulting, dříve seniorní poradce KPMG a předtím jako manažer ve společnosti Procter&Gamble.
  • Slávka Hametová, ředitelka místního zastoupení firmy Strategix. Předtím pracovala na ředitelských a manažerských pozicích ve firmách Logica, KMPG, Nestle a Reckitt Beckinser. Vedla také místní zastoupení Open University Business School.
  • Martin Ohlídal, ředitel pro konzultační služby ve společnosti Centire. Předtím šéfoval konzultantům společnosti Logica v zemích střední a východníEvropy.

„Reagujeme tak na poptávku po vzdělávání tohoto typu, ale především děláme něco, co nás baví,“ říká Slávka Hametová. „Vycházíme z premisy, že i manažerské řemeslo je v podstatě jen řemeslo. Že se ho nejlépe naučíte spoluprací s někým, kdo má rozsáhlé praktické zkušenosti, chce je s vámi sdílet a umožní vám vyzkoušet si různé úlohy v praxi. Právě na nácvik praktických zkušeností je naše kurzy z velké části zaměřeny.“

Podrobnější informace najdete na internetové adrese http://www.openmindconsulting.eu/

Témata článku: Braun, Nestle, Marketing