reklama

Vykupto vypráví svůj příběh

Jeden z lídrů trhu slevových serverů Vykupto.cz chce svým zákazníkům nabídnout nejlepší služby na poli hromadného nakupování.

Zhruba v polovině uplynulého roku se v Česku uchytil fenomén hromadných slev. Jako každý nový obor k sobě přitahuje i nepoctivé podnikavce. Se stejným problémem se potýkali, nebo stále potýkají, provozovatelé serverů i v ostatních zemích.

„Kvalita dodavatelů a nabízených akcí je mezi třemi největšími servery na trhu věčně diskutované téma. Jedinou cestou je důkladný výběr a prověřování dodavatelů. Servery by pak měly brát plnou zodpovědnost za nabízené služby. Bohužel někteří konkurenti i dodavatelé na tuto problematiku nenahlížejí tak jako my. Základní ochranou spotřebitelů je nakupovat na prověřených serverech,“ říká Tomáš Bátrla, jeden ze zakladatelů Vykupto.cz.

Vykupto plánuje řadu kroků k naplnění své mise

„Nakupování se slevou je dobré chápat jako společenský fenomén, na jehož vlak v Česku nastupují stovky tisíc lidí. Bereme jako společenskou povinnost se významně zasadit o to, aby si lidé po uplatnění slevy odnášeli hlavně dobré zkušenosti a zážitky,“ říká Bátrla.

Lidem, kteří na slevových serverech nakupují, chce Vykupto jasně říci, že u nich nenaletí podvodníkům. Naopak, pokud si zákazník nějakou službu nebo zboží se slevou koupí a při jejím odběru za daných podmínek narazí na problém, měl by na to upozornit. „Ze strany Vykupto se dočká fér jednání,“ říká Bátrla.

Hromadné nakupování jako společenský fenomén

Ve všech zemích, kde se hromadné nakupování na internetu v posledním roce uchytilo, lze sledovat vznik nové zákaznické třídy. „Ano, v Čechách se toho patrně dočkáme také. Teď podle mě ve společnosti nastane boj veřejného mínění o to, co vlastně sleva je. Když nakupuji se slevou, mám se za to stydět? Nebudou na mě vrstevníci pohlížet s despektem?,“ říká studentka sociologie Ivana Marcinová.

Tomáš Bátrla dodává: „Na hromadné slevy jsou ženy citlivější, a proto se jim snažíme přizpůsobit i naši nabídku. “

Co je to vlastně Vykupto a hromadné nakupování. Kde se vzalo a proč funguje?

Vykupto je průkopníkem kolektivního nakupování v Česku a v současnosti patří mezi tři největší servery u nás. Vysoký zájem o hromadné nakupování ze strany zákazníků, solidnost a kvalita služeb Vykupto přispívají k raketovému růstu společnosti. Základní myšlenka a mise spočívá ve zlepšování kvality života zákazníků a snižování bariéry v přístupu k aktivnímu životu, kvalitním produktům a zábavě. S Vykupto mají zákazníci možnost objevovat nové služby ve svém městě a získávat exkluzivní nabídky slev. Vykupto se tak stává jejich průvodcem.

Samotný princip kolektivního nakupování za účelem dosažení slevy má svůj prapůvod v Číně, kde je dodnes velmi oblíbený. Před několika lety poprvé spojila tento princip s možnostmi internetu americká společnost Woot. Globálního úspěchu poté dosáhla společnost Groupon, která rozšířila sortiment výrobků a služeb a nabídky učinila více lokální.

Každý den nalezne zákazník na Vykupto lákavou nabídku s bezkonkurenční slevou (většinou v rozmezí 40% až 90%). Aby se však sleva aktivovala a zákazník si mohl nabízený výrobek nebo službu zakoupit, musí se najít dostatečný, předem definovaný počet dalších zájemců o slevu. Po dosažení daného počtu objednávek je sleva aktivována. Po provedení platby zákazník obdrží emailem Vykupón, který následně uplatní při odběru zboží nebo služby u nabízitele.

Více naleznete na www.vykupto.cz a www.facebook.com/vykupto

reklama