reklama

Vltava.cz razantně vstupuje na trh s online zájezdy

Brno, 28. dubna 2006 – Společnost InternetShops, držitel prestižního ocenění Internetový obchodník roku 2005 a provozovatel rodiny internetových obchodů Vltava.cz (www.vltava.cz), přichází s prvním z letošních dárků pro své zákazníky – rozšířenou nabídkou zájezdů do tuzemska i zahraničí.

Vltava.cz, jeden z nejznámějších internetových obchodů v České republice, připravil všem svým zákazníkům u příležitosti plánovaných oslav 10. výročí působení na českém trhu příjemné překvapení v podobě významného rozšíření dosud nejmladší sekce svého obchodu - „Dovolená“. Cílem společnosti Internetshops je stát se do konce roku jedním z největších hráčů na poli online prodeje zájezdů.

Věřím, že z naší současné nabídky si vybere opravdu každý.”, komentuje generální ředitel společnosti InternetShops Josef Suchánek skutečnost, že v nabídce je nyní téměř 160 000 zájezdů do 145 různých zemí a dodává: “Obliba online nakupování v České republice roste. Chceme jít tomuto trendu naproti, a proto se snažíme naši nabídku neustále rozšiřovat. Jsem rád, že jsme rozšíření sekce „Dovolená” zvládli právě v tomto pro plánování dovolených mimořádně příznivém období.”

 Významnou část sekce „Dovolená“ bude v budoucnu tvořit nabídka sportovních akcí. Zákazníci si budou moci místo klasické dovolené dopřát například sjezd řeky Soča v Julských Alpách nebo tandemový seskok kdekoliv v České republice.“,

říká marketingový manažer Vladimír Švehla.

 

Servisním partnerem sekce „Dovolená“ je cestovní agentura TOPdovolená, jeden z největších online prodejců zájezdů na českém trhu.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama