reklama

Vltava Stores od března s novým ředitelem marketingu

Od března přichází na novou pozici marketingového ředitele společnosti Vltava Stores Vítězslav Dohnal. Nový marketingový ředitel bude se svým týmem zodpovědný za veškeré marketingové a PR aktivity Vltava Stores, současně se stává členem vedení společnosti. Dohnal přichází ze společnosti Veletrhy Brno, kde v posledních třech letech pracoval jako manažer komunikace veletrhů Invex – Digitex a vedoucí odboru komunikace.

„Prostředí internetového obchodu je mimořádně dynamické, to zvlášť platí pokud mluvíme o jednom z nejvýznamnějších českých provozovatelů e-shopů jakým je Vltava Stores. V tak rychlém rozvoji pak zůstávají některé standardní marketingové postupy poněkud vzadu. Jedním z mých úkolů je právě společně s kolegy nastavit standardní systém marketingu a marketingové komunikace. Současný marketingový tým však rozhodně odvádí velký kus práce na niž je možné okamžitě navázat,“ komentuje svůj příchod do Vltava Stores Vítězslav Dohnal.

„Rok 2008 bude rokem posílení naší pozice mezi českými internetovými obchody. Další rozvoj našeho marketingového týmu je jedním z klíčových kroků tétostrategie,“ vysvětluje zřízení pozice marketingového ředitele generální ředitel Vltava Stores Josef Suchánek.

Vítězslav Dohnal

Klepněte pro větší obrázek

Má 33 let, vystudoval sociologii na Masarykově univerzitě v Brně. Pracoval v komunikační agentuře jako manažer PR oddělení, a to převážně pro klienty z oboru IT (Toshiba, Western Digital, Brother,...). Podílel se na vytváření marketingové strategie vydavatelství Stanford (Profit, Czech Business Weekly). V posledních třech letech pracoval jako manažer komunikace veletrhů Invex – Digitex a vedoucí odboru komunikace společnosti Veletrhy Brno. K jeho zájmům patří analýza médií, vaření, cyklistika a lyžování. Je svobodný.

Témata článku: Brother, Profit

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama