Vít Šubert jmenován regionálním marketingovým ředitelem

Praha, 1. srpna 2007 – Vít Šubert (1970), dosavadní marketingový ředitel české a slovenské pobočky společnosti Dell Computer, byl dnes jmenován regionálním marketingovým ředitelem pro region ČR, SR, Polsko, Irsko a Portugalsko. Zároveň se stal členem regionálního vedení společnosti. Náplní jeho práce bude tvorba a koordinace marketingových strategií v celém regionu.  

„Když jsem před čtyřmi lety vstupoval do Dellu, měl jsem představy o tom, čeho bych zde chtěl dosáhnout. České i slovenské pobočce se v posledních letech velice daří. Jsem rád že většinu z toho, co jsem chtěl se mi podařilo úspěšně prosadit a implementovat a to zejména díky vynikajícímu manažerskému týmu Dellu v ČR. Nová pozice je pro mě velikou výzvou a zároveň možností, jak nově zužitkovat veškeré poznatky z práce s českým a slovenským trhem“, řekl Vít Šubert, regionální marketingový ředitel společnosti Dell Computer pro Českou republiku, Slovensko, Polsko, Irsko a Portugalsko.

Vít Šubert vystudoval střední průmyslovou školu a poté absolvoval manažerské studium obor General Management / Advanced Technologies na INSEAD Business School ve francouzském Fontainebleau. Svou kariéru zahájil v roce 1992 v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris. Od roku 2001 zastával ve společnosti Nextra Czech Republic funkci generálního ředitele. Do společnosti Dell Computer přišel v roce 2003 na pozici marketingového ředitele české a slovenské pobočky. Rok a půl rovněž působil jako obchodní ředitel slovenské pobočky.

Vít Šubert je ženatý,hovoří plynně anglicky a mezi jeho koníčky patří hudba, tenis a golf.

Témata článku: Morris, Golf

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek