reklama

Věrnostní program Poštovní spořitelny pracuje na systému EMPIRE

PRAHA 24. září 2007 – Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, vyvinula a úspěšně implementovala systém pro správu Věrnostního programu pro klienty Poštovní spořitelny. Systém umožňuje, aby klienti za platby kreditními i debetními kartami získávali body, které mohou kdykoliv vyměnit za hodnotné dárky z bohatého katalogu Poštovní spořitelny. Věrnostní program byl pro zákazníky Poštovní spořitelny spuštěn od září.

Karetní společnosti ve spolupráci s bankami podporují a rozšiřují užívání platebních karet ve všech oblastech života. Věrnostní program Poštovní spořitelny, provozovaný na systému dodaném společností EMPIRE, navazuje na tento trend a cíleně odměňuje zákazníky za používání platebních karet Maxkarta, VISA a MasterCard. Poštovní spořitelna spravuje pro své klienty více než milion platebních karet, všechny jsou přitom začleněny do systému vyvinutého společností EMPIRE.

„Od zavedení Věrnostního programu si slibujeme zvýšení zájmu našich klientů o platební karty a placení kartami v obchodech a přes internet,“ uvedla Jana Šnýdrová, projektová manažerka Poštovní spořitelny. „Pro realizaci systému pro správu Věrnostního programu jsme po pozitivních zkušenostech z předchozích projektů opět zvolili společnost EMPIRE jako spolehlivého a ověřeného dodavatele informačních technologií.“

Klient banky sbírá body za platby platebními kartami, systém od společnosti EMPIRE sleduje aktuální stav bodů u jednotlivých zákaznických bodových účtů a předává informace o jejich výši pracovníkům Call centra. Celé řešení je propojeno se systémem EMPIRE MIDDLEWARE 24x7, což umožňuje mimo jiné i zobrazení stavu bodového účtu v internetovém bankovnictví. Systém vyvinutý společností EMPIRE si pomocí inteligentních Java aplikací dokáže poradit s vedením databáze dárků v katalogu, evidencí a případně i zrušením objednávek dárků zákazníky, snížením bodů při uskutečněné objednávce dárků a zároveň zahrnutím konečného bodového stavu do pravidelných výpisů z klientských účtů.

„Navržená architektura systému pro správu Věrnostního programu pro klienty Poštovní spořitelny dokáže sledovat stav bodového účtu zákazníka od samého počátku až po volbu odměny, tedy výběr dárku z internetového katalogu,“ vysvětluje Robert Rott, Account Manager společnosti EMPIRE. „Zároveň je plně integrován do současných aplikací Poštovní spořitelny, mimo jiné internetového bankovnictví či systému na generování výpisů z účtů."

Z technologického hlediska je systém pro správu věrnostního programu postaven na v bance aktuálně používané platformě IBM Websphere Application Server 6.0 a databázi Oracle 9.2 a využívá tenkého Java klienta pro aplikaci na PC operátora a Java aplikaci pro Call centrum.

Témata článku: Internet, Empire, Mastercard, Visa, Account

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama