VÁNOČNÍ DÁREK OD OKI

OKI PRINTING SOLUTIONS PŘEDSTAVILA ZDARMA DISTRIBUOVANOU BROŽURU O MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI, URČENOU PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY.

OKI Printing Solutions připravila praktickou marketingovou komunikační příručku nazvanou “Co všechno můžete vytvořit!“, která nabízí návod, jak lze efektivně a za výhodných cenových podmínek využít způsoby tištěné komunikace. Tento manuál je zdarma dostupný na stránkách www.oki.cz.

 

Příručka, která vznikla ve spolupráci s předními marketingovými společnostmi, Euro RSCG a McCann Erickson, shrnuje zásady úspěšné marketingové komunikace. Předává firmám

zkušenosti a znalosti potřebné k přípravě vlastních, vysoce kvalitních marketingových kampaní. Zároveň dává návod, jak maximálně využít tiskových možností přímo uvnitř společnosti namísto zadávání nákladných a pomalých tiskových zakázek mimo firmu.

 

Firmy investují stále větší částky do marketingové komunikace (jen v roce 2002 utratily evropské firmy za direct marketing neuvěřitelných 52,7 miliard Euro[1].

 

Cílem příručky “Co všechno můžete vytvořit!“ je pomoci středním a malým firmám k maximálnímu využití jejich kancelářského vybavení při budování ‘konkurenční výhody´,

a to s co nejnižšími výdaji.

 

Příručka dává firmám návod k jasné a jednoduché komunikaci se zákazníky a pomáhá jim efektivně přizpůsobit sdělení vybrané cílové skupině. Krok za krokem představuje uživateli osvědčené způsoby přípravy relevantních tištěných marketingových materiálů v oblastech jako je direct marketing či při tvorbě různých materiálů pro prodejny. Navrhuje rovněž alternativní marketingové nástroje a praktické tištěné materiály, které firmám pomohou s cenově výhodnou propagací a komunikací jejich hlavních sdělení.

 

Ing. Andrej Magyar, CSc., generální ředitel společnosti Oki Systems (Czech and Slovak) uvedl: „Příručka Co všechno můžete vytvořit! je dalším krokem v našem úsilí napomáhat firmám k efektivnímu využívání kancelářských tiskáren. Věříme, že tato příručka ovlivní pohled firem na tvorbu a tisk obchodních materiálů, pomůže jim k  lepší komunikaci  a ukáže význam posunu od drahých externích zakázek k vytváření vlastních tištěných materiálů.“

 

Bannery (o délce 1,2 metru), plakáty (o rozměru až A3++), letáky, brožury a vizitky – materiály používané při reklamních kampaních a podpoře prodeje – jsou efektivní prostředky  marketingové komunikace, které mohou být jednoduše vytvořeny např. softwarovým nástrojem pro návrh designu OKI Template Manager a tiskem na různé druhy materiálů od papíru, přes karty až po samolepky. Pokud si firmy mohou všechny tyto činnosti zajistit sami, dochází k šetření času, zdrojů i nákladů. Tisk dle aktuální potřeby je také cestou, jak si firmy mohou vytvořit vždy aktuální marketingové materiály, čímž předejdou komplikacím s již neplatnými nebo stárnoucími informacemi. Možnost rychlé úpravy a aktualizace dokumentů také zvyšuje schopnost firmy reagovat na potřeby svých zákazníků.

 

Příručka přesvědčivě ukazuje, že marketingové materiály mají být srozumitelné, jasné, přesně zaměřené a jít přímo k podstatě sdělení. Zároveň by měly využívat jednoduše pochopitelný jazyk bez žargonu - každá komunikace by totiž měla cílovou skupinu přivést k určité reakci.

 

Pokud vytváříte tištěný materiál obsahující texty, příručka “Co všechno můžete vytvořit!“ Vás naučí používat titulky, které jsou krátké a vedou k okamžitému pochopení, co je vlastně nabízeno. V případě samotného textu je méně určitě více a obsah by měl být relevantní, úderný a zaujmout pozornost čtenářů hned od začátku. V příručce najdete doporučení, jak pracovat se čtenáři v emocionální rovině za pomoci správného rozvržení textu, obrázků a log.

 

Pro všechny firmy je důležité, aby jejich sdělení a nabídka zákazníky zaujala a byla odlišná od ostatních.  Kreativita, využití barev a různých druhů písma umožňují zdůraznění podstatných věcí. Materiály se tak stanou lépe čitelné, což je důležité především v případě plakátů a bannerů, které jsou čteny pouze z větší vzdálenosti.



[1] FEDMA 2002 (Federation of European Direct Marketing)

Témata článku: Default, Market, Transform, Direct Marketing, Direct

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek