Vánoce odcházejí, spotřebitelské problémy přicházejí

S koncem Vánoc, které i letos zaznamenaly rekordní počet nákupů, začíná přibývat spotřebitelských dotazů a problémů. Spotřebitelé mají stále ještě šanci vrátit zboží v některých obchodech. Mnohé nové výrobky se ukazují jako vadné a je třeba je reklamovat. SOS nabízí unikátní spotřebitelský servis.

Každý rok, po Vánocích a Novém roce, se zvyšuje počet návštěvníků webu SOS i klientů poradenské linky. Mnoho lidí nalezne pod stromečkem dárek, který vyžaduje reklamaci okamžitou, případně se vada  projeví po krátkém užívání.

„V letošním roce, podle podnětů spotřebitelů, jsou na špici výrobků, které nefungovaly hned po rozbalení, DVD přehrávače,“ konstatuje Ivana Picková z SOS. Někteří spotřebitelé by rádi svůj dárek vyměnili, případně zcela vrátili. Zajímají se o to, jaké mají možnosti, při uplatnění svých spotřebitelských práv. Obchodníkům, podle názorů mnoha spotřebitelů, kteří se na nás obrátili, jde tradičně lépe prodej výrobků, než informování a ochota při reklamacích a výměnách. SOS hájí zájmy spotřebitelů, seznamuje je s jejich právy a nabízí prostředky, jak se lépe zorientovat na trhu a uskutečnit poctivý a výhodný nákup.

„Pro spotřebitele, kteří chtějí své problémy řešit rychleji a efektivněji a hlavně se chtějí pro příště vyvarovat podobných problémů, nabízíme servis v podobě spotřebitelských balíčků, Velkého a Malého,“ upozorňuje Picková. Balíčky představují kombinaci předplatného spotřebitelských časopisů, poradenských služeb a výhod. V Malém balíčku lze získat předplatné časopisu Štít spotřebitele s množstvím aktualit, rad a informací o spotřebitelských právech, o kvalitách potravin či finančních služeb, přednostní poradenství na lince s běžným tarifem a rychlejší vyřizování online dotazů, e-mailový zpravodaj, slevy na publikace a členskou kartu SOS. Velký balíček pak kromě toho obsahuje i předplatné časopisu TEST, který je partnerským časopisem SOS. V TESTu je publikováno množství unikátních testů domácích spotřebičů a v příštím roce bude navíc rozšířen o pravidelné publikace mezinárodních testů s aktuálním zastoupením českých výrobků.

Balíčky lze získat za 370, případně za 220 Kč ročně, což je cena, v porovnání s komerčním právním poradenstvím a vzhledem k hodnotě informací a testů, symbolická. Navíc jsou z příspěvků spotřebitelů hrazeny další aktivity v jejich prospěch.

Pokud mají lidé zájem rychle vyřešit své stávající problémy s dárky, vyvarovat se jim pro příště a poznat skutečnou kvalitu výrobků, jsou balíčky SOS nejlevnějším a vysoce kvalitním řešením a lze je doporučit každému. Při objednávce v průběhu ledna nabízíme navíc CD s vtipnými a poučnými spotřebitelskými scénkami.

Bližší informace a objednávka obou balíčků jsou možné na webu SOS www.spotrebitele.info.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek