reklama

Úspěšný start společnosti D-Link v roce 2011

D-Link, přední výrobce síťových a komunikačních řešení, informuje o úspěšném startu do roku 2011, ve kterém slaví 25 let „budování sítí pro lidi“.

„Produkty společnosti D-Link jsou dlouhodobě úspěšné a známé díky nabídce výkonných síťových zařízení pro koncové uživatele a tyto zkušenosti přináší i do podnikové oblasti. Přesvědčeni jsou o tom i naši firemní zákazníci, o čemž svědčí i významný nárůst prodeje síťových prvků pro tuto oblast,” říká Aleš Pícl, Country Sales Manager společnosti D-Link.

V České republice došlo za první kvartál roku 2011 k významnému nárůstu prodejů síťových zařízení do firemního a korporátního sektoru. Ve srovnání s kvartálem loňského roku se zvýšili prodeje v oblasti ‘business solution‘ o 72 %, což bylo způsobeno především rozšířením portfolia produktů šasi přepínačů, mezi které patří například řada DES-7200. Očekává se pokračování tohoto trendu, jelikož se v dané kategorii připravují novinky, které osloví zákazníky i v segmentu středních a menších firem.

K zásadnímu zvýšení obratu došlo ve stejném období i v kategorii dohledových řešení a IP kamer, kde zvýšený zájem zajistil nárůst o 96 %. Mezi novinky v této oblasti patří například DCS-6818 a DCS-6511, které byly uvedeny na trh na počátku roku.

Velmi úspěšným prodejním artiklem jsou datová úložiště, a to jak pro firemní použití, tak i pro domácnosti. Zvýšení odbytu datových úložišť představovalo 62 %. To především díky modelům DNS-320 a v návaznosti na rozšíření produktové řady iSCSI pro podnikovou klientelu.

K nejvýznamnějšímu nárůstu došlo v oblasti ‘chytrých‘ přepínačů - Smart Switches - a to o celých 166 %. Důvodem je široké portfolio produktů D-Link a jednoznačný trend firem klonit se k síťovým prvkům s rozšířenými schopnostmi správy. D-Link také rozšířil nabídku switchů o nové produktové řady Smart III a Easy Smart.

Témata článku: D Link, D-Link, Country

reklama