UPC přichází s revoluční digitální telefonní službou

Praha, 12. června 2006. Počínaje dneškem zavádí společnost UPC Česká republika (dále UPC nebo společnost) digitální telefonní službu, která je plně srovnatelná s tradičním telefonováním po pevných linkách, ale na rozdíl od něho je mnohem levnější.

Digitální telefonní služba UPC je založena na nejnovějších technologiích, snadno se instaluje a je cenově vysoce atraktivní. V závislosti na typu tarifu jsou místní a meziměstské hovory během večera, v noci a o víkendech zdarma. Bez ohledu na tarify jsou pak zdarma i všechny telefonní hovory v síti UPC. Technická platforma služby navíc do budoucna umožní rozšířit nabídku o další novinky počínaje video hovory a konče „unified messaging“. Dnešnímu „ostrému“ komerčnímu startu předcházel několikatýdenní testovací provoz, během něhož získala společnost stovky nových předplatitelů.

„Uvedení digitální telefonní služby na český trh představuje vyvrcholení firemní strategie, která se dlouhodobě orientovala na poskytování nejen televizních ale i novátorských telekomunikačních služeb zákazníkům prostřednictvím naší sítě“, říká v této souvislosti Václav Bartoň, generální ředitel společnosti a dodává: „Spuštěním digitální telefonní služby se naše společnost rázem zařazuje mezi přední provozovatele telekomunikačních služeb pro domácnosti a já věřím, že její role v tomto segmentu trhu i nadále rychle poroste. Tři služby  po jedné síti  činí z nabídky UPC přímého konkurenta pro tradiční telekomunikační služby. Na rozdíl od nich totiž přinášíme zákazníkům v rámci jedné nabídky více: levné telefonní přípojky, špičkový internet, rozsáhlou nabídku televizních programů a k tomu obsluhu zákazníků z jednoho centra“.

Společnost UPC spouští digitální telefonní službu všude tam, kde již nabízí své internetové služby - to znamená v Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Jablonci, Hlučíně, Hradci Králové Kladně, Havířově, Ústí nad Labem. Během příštích týdnů se k těmto městům dále připojí Kolín. Společnost bude i v příštích měsících nadále investovat do modernizace svých sítí a předpokládá, že na konci roku 2006 bude mít přístup k trojici služeb UPC přes 500 000 domácností.

Liberty Global, mateřská společnost české UPC, v této souvislosti 19. dubna oznámila, že v Evropě dosáhla 1 miliónu zákazníků svých telefonních služeb.

Témata článku: Internet, Video

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • TM 7. 5. 2007 10:53:51
    Můžete vysvětlit, jaký je rozdíl mezi "revoluční digitální telefonní...