reklama

UniCredit Bank nabízí ještě bezpečnější online platby

Současný trend karetních transakcí kopíruje potřeby klientů, kteří hledají pohodlnější, bezpečnější a rychlejší cestu nákupu. UniCredit Bank registruje, že i přes mírný vliv ekonomické krize, karetní transakce stále rostou. Oproti předcházejícímu období klienti preferují nakupování přes internet víc než kdy dřív. Při výběru platebního nástroje na internetu stále zůstává rozhodujícím faktorem bezpečnost.

UniCredit Bank představila novou platební bránu E-commerce UCB, která umožní obchodníkům přijímat na svých webových stránkách platební karty. Nový systém je bezpečnější pro klienta i pro obchodníka. Obchodník nemá přístup k informacím o platební kartě klienta, ty držitel karty zadává až na webových stránkách platební brány GP webpay. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou. Tento systém chrání obchodníky před případnou škodou vzniklou z důvodů zneužití karty. Rizika a náklady při reklamaci plateb přechází na vydavatelskou banku.

UniCredit Bank spatřuje nové příležitosti, které se otevírají s rostoucím zájmem o online platby. Od nové služby si slibuje zpřístupnění internetového obchodu pro širší spektrum podnikatelů a další nárůst karetních transakcí na internetu. „Platby kartami na internetu jsou pro klienty stále atraktivnější. Meziroční nárůst se pohybuje v desítkách procent. Zvyšování míry zabezpečení je výhodné nejen pro banku, ale zejména pro obchodníky, kteří tím získají konkurenční výhodu,“ uvedla Tereza Kuklíková z UniCredit Bank.

Bankovní sektor vyžaduje neustále zlepšování kontrolních mechanismů a zvyšování ochrany držitelů karet. UniCredit Bank historicky nabízí vysokou míru zabezpečení a neustále pracuje na rozvoji bezpečnostních systémů. „Spolupráce s důvěryhodnými třetími stranami je cestou jak dosáhnout zvýšení bezpečnosti při placení na internetu a vyhovět tak současnému trendu. Očekávám, že v blízké budoucnosti budeme moci nabídnout našim klientům platby kartami ještě bezpečnější,“ dodal František Jungr.

Vzhledem k tomu, že zvyšování míry zabezpečení je výhodné nejen pro obchodníky,připravujeme v současné době zvýšení bezpečnosti i pro držitele platebních karet, které vydává naše banka a to rozšířením 3D standardu pro tyto karty,“ dodává František Jungr, manažer útvaru Karty. Chceme přeci, aby naši klienti necítili žádné zábrany při placeníplatební kartou na internetu a využívali tak více i E-commerce od naší banky.

HLAVNÍ VÝHODY SLUŽBY E-COMMERCE UCB

·růst prodejů prostřednictvím internetu na základě větší důvěry zákazníka v zabezpečené on-line obchodování

·jednoduchá implementace do stávajícího systému

·možnost přijímání plateb 24 hodin denně

·nižší riziko nepřevzetí již zaplaceného zboží a s tím souvisejících nákladů

·snížení rizika podvodných transakcí – stejná míra bezpečnosti pro klienta i obchodníka jako při platbách kartou v kamenných obchodech

·rychlejší způsob úhrady zboží ve srovnání se zásilkovým obchodem

·možnost akceptace nejrozšířenějších typů platebních karet – VISA a MasterCard

·minimalizace časové náročnosti na provádění a evidenci transakcí platebními kartami

·bezpečná, rychlá a moderní platební metoda

VYŠŠÍ BEZPEČNOST PRO OBCHODNÍK I KLIENTY

Oproti stávajícím způsobům akceptace platebních karet přes internet, kdy se nepoužívají žádné dodatečné bezpečnostní mechanismy kromě ochrany přenášených dat protokolem SSL, nabízí tento nový systém zvýšenou bezpečnost držiteli karty i obchodníkovi. Držitel karty zadává číslo platební karty a další údaje o kartě až na webových stránkách platební brány. Platební bránu provozuje pro UniCredit Bank společnost Global Payments Europe, s.r.o., která je asociacemi MasterCard a VISA považována za důvěryhodnou třetí stranu a disponuje pro tyto účely potřebnou certifikací.

Témata článku: Unicredit, E-Commerce, Bank, Mastercard, Visa

reklama