reklama

U:fon jako první v Česku pomáhá zákazníkům i přes Facebook

U:fon dnes na Facebooku představil tým operátorů z centra zákaznické péče,kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě (více na http://www.facebook.com/Ufoni).

„Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a odteď budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu,“ říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. „Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď. V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna,“ doplňuje Vojtíšek.

Témata článku: Call, Centra

reklama