reklama

Tým Slevomatu spouští nový projekt Hele

V Česku se spouští nový projekt instantního nakupování. Jmenuje se Hele a na svědomí jej má tým Slevomatu. Zatímco největší tuzemský slevový portál je jedničkou na trhu v nakupování dárků a cestování, Hele se bude profilovat zejména v oblasti gastronomie a zábavy. Aplikace přechází do ostrého provozu od 4. února.

“Základ projektu Hele vznikl již před šesti lety a dnes naplňuje původní vizi Slevomatu. Ten je jedničkou v oblasti hromadného nakupování. Vizí aplikace Hele je dominovat v instantním nakupování a také při objevování zážitků na poslední chvíli,” říká jeden z tvůrců projektu Jan Šromek.

Jaký je rozdíl mezi Slevomatem a aplikací Hele? Hele se má stát okamžitou inspirací, kam můžete dnes zajít. Aplikace totiž zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit ihned nebo v daný den. Díky tomu už zákazník nemusí ověřovat, zda je v restauraci volno. Navíc výběr je geolokalizován a uživatelé se tak primárně dozví o akcích ve svém nejbližším okolí. Kromě restaurací, barů se v aplikaci můžete těšit na kulturní nabídky a zábavu.

Hele aktuálně funguje s více než stovkou nabídek pouze v Praze. Do budoucna se počítá s rozšířením i o další města v ČR a výběrem čítající několik stovek akcí každý den. Aplikace má navíc tu výhodu, že partneři, tedy zájemci o poskytnutí slevy, mohou svou nabídku jednoduše zadat například prostřednictvím svého mobilního telefonu a ta se ihned projeví v aplikaci.

Šromek k tomu doplňuje: “Restaurace a bary tak mohou tímto způsobem upozornit například i na své ‘Happy Hours’ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15 000 objednávek měsíčně” dodal Šromek.

Hele je dostupné v operačních systémech iOS a Android. Nákup i uplatnění objednávek probíhá přímo v aplikaci. Zákazník se následně pouze prokáže obsluze potvrzením v mobilu nebo jménem rezervace.

Hele, co zajít třeba sem!

Proč se nová služba jmenuje právě Hele? “Výraz ‘hele’ funguje univerzálně, když chce člověk něco zajímavého říct nebo ukázat a stejně univerzálně by měla fungovat i aplikace samotná,” vysvětluje Šromek.

Témata článku: Happy

reklama