reklama

Twitter a IBM uzavřely globální partnerství, budou pomáhat podnikům v rozhodování

Twitter a IBM uzavřely partnerství, které spojí data Twitteru odrážející veřejné mínění na celém světě s cloudovými analytickými nástroji a konzultačními službami IBM. Společnosti chtějí změnit způsob, jakým firmy a instituce chápou chování zákazníků, trhů a trendů. Partnerství se zaměří na tyto oblasti:

Integrace dat Twitteru s cloudovými analytickými službami IBM: IBM plánuje nabízet data Twitteru jako součást služeb dostupných v cloudu, včetně nové kognitivní služby IBM Watson Analytics, která poskytuje vizualizační a prediktivní nástroje byznysovým uživatelům. IBM chce také nabízet cloudovou službu pro zpracovávání údajů, která vývojářům aplikací umožní zahrnout datové služby. Podnikatelé a vývojáři budou moci integrovat data Twitteru do nových cloudových služeb, které vyvíjejí pomocí platforem Watson Developer Cloud nebo IBM Bluemix.

Nové datové nástroje pro podniky: IBM a Twitter budou nabízet soubor podnikových aplikací, které pomohou zlepšit rozhodování specialistům v různých odvětvích. První společné řešení bude integrovat data Twitteru s řešením IBM ExperienceOne pro podporu vztahů se zákazníky. Firmám poskytne přehled o postojích a chování zákazníků a podpoří lepší interakci s nimi.

Specializované konzultační služby pro podniky: Zaměstnanci divize IBM Global Business Services budou mít přístup k datům Twitteru, a budou tak moci obohatit konzultační služby klientům z různých odvětví. IBM a Twitter budou spolupracovat na vývoji unikátních řešení pro jednotlivá odvětví jako je bankovnictví, rychloobrátkové zboží, turismus nebo doprava.

IBM má k dispozici nejrozsáhlejší portfolio analytických nástrojů a technologií pro práci s velkými daty na světě. Disponuje 15 000 konzultanty zaměřenými na práci s analytickými nástroj, 4 000 patenty v oblasti analytických nástrojů a spolupracuje s 6 000 obchodními partnery. 

Témata článku: IBM, Analytics

reklama