reklama

TrustPort spustil blog o bezpečnosti

TrustPort, přední výrobce bezpečnostního softwaru, oznámil další významný krok vedoucí k rozšíření jeho celosvětových aktivit. V hlavním městě Malajsie,Kuala Lumpur, otevřela firma novou pobočku pro jihovýchodní Asii. Tento krok je součástí pokračující strategie, podle které firma zakládá jednotlivé pobočky v regionech, skýtajících velký tržní potenciál.

„S velkým zájmem sledujeme růst odvětví informačních a komunikačních technologií v jihovýchodní Asii," vysvětluje Vladislav Němec, generální ředitel společnosti TrustPort. „Náš vstup na trh byl jen otázkou času. Malajsie je dobře situovaná jako regionální uzel informačních a komunikačních technologií. To pro nás bylo pádným důvodem,abychom zřídili naši kancelář v Kuala Lumpur.“ Vladislav Němec se zúčastnil oficiálního zahájení ceremoniálu v Malajsii koncem února. Slavnostní akce se zúčastnilo množství novinářů a dalších významných hostů.

TrustPort South East Asia chce v tomto regionu do tří let dosáhnout desetiprocentního podílu v oblasti ochrany dat. „Region jihovýchodní Asie je přesyceným trhem. Abychom dosáhli svých cílů, uspořádali jsme spoustu marketingových akcí a kampaní, kterými jsme chtěli zvýšit povědomí o značce a informovat koncové uživatele o našich produktech“, pokračuje Němec. Tee Boon Heong, viceprezident obchodu v TrustPort South East Asia komentuje stanovený cíl následovně: „Jsem přesvědčen o úspěchu při pronikání na trh v jihovýchodní Asii. I nadále pokračuje naše spolupráce s partnery, zákazníky, vládními institucemi a dostává se nám velké pomoci od centrály společnosti TrustPort v České republice. Prostřednictvím našeho partnera, firmyMSS Lab Sdn Bhd, jsme založili regionální centrum podpory, abychom mohli poskytovat prvotřídní lokální zákaznický servis.“

Zástupci centrály společnosti TrustPort neskrývají své nadšení z rostoucího zájmu třetích stran a nových partnerů v posledních měsících. Marcela Parolková, obchodní ředitelka společnosti TrustPort, říká: „Vzhledem k našim vynikajícím výsledkům v nezávislých srovnávacích testech jsme mohli zažívat neustálý růst prodeje. Díky kombinaci dvou faktorů -aktivních partnerů, které jsme získali v loňském roce a úspěšnému obchodování online – jsme přesvědčeni, že si toto tempo růstu udržíme.Pokud porovnáme rok 2010 a 2009, zjistíme, že se náš globální prodej zdvojnásobil. Neusínáme na vavřínech. Naším cílem je zajistit, abychom měli spokojené jak zákazníky, tak i partnery.“ Partneři společnosti TrustPort se těší nadstandardní provizi a prvotřídní podpoře, což jsou faktory, které do značné míry přispěly k současnému úspěchu firmy.

Témata článku: Kuala Lumpur, Tempo

reklama