reklama

Triple-play udrží Karneval Media mezi pěti sty nejrychleji rostoucími firmami v Evropě

Karneval udrží svůj růst rapidním rozvojem internetu a spuštěním nových služeb jakými jsou digitální televize a plnohodnotná telefonie. Společnost začne brzo nabízet plně funkční triple-play – tedy možnost využívat najednou televizních, internetových a telefonických služeb prostřednictvím kabelové zásuvky za nižší ceny, než kdyby byly zakoupeny zvlášť.

PRAHA, 12. prosince 2005 – Konzultační firma Deloitte &Touche vyhodnotila kabelového operátora Karneval Media jako jednu z nejrychleji rostoucích firem v oblasti EMEA (Evropa, střední Východ, Afrika) v rámci prestižního hodnocení Technology Fast 500 EMEA, které bylo představeno před několika dny v Londýně. S růstem 138 procent, zaznamenávaným za posledních pět let, byl Karneval zařazen mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v Evropě. V podobném hodnocení Deloitte Technology Fast 50, které hodnotilo pouze středoevropské společnosti, získal Karneval 36 místo. Hodnocení Deloitte odráží hospodářský růst Karnevalu za posledních pět let, což poukazuje na dlouhodobou vysokou poptávku po video a internetových službách Karnevalu.

„Za růstem stojí naše schopnost poskytovat a úspěšně prodávat celou řadu kabelových služeb s vysokou přidanou hodnotou – kabelovou televize a vysokorychlostní internet – které přitahují stále větší spektrum zákazníků. Cílem firmy je udržet tento skvělý růst nabídnutím triple-play během roku 2006. Jsme prvním operátorem v zemi, který nabídne plnohodnotný triple-play velkoplošně,“ řekl Robert Gardner, generální ředitel Karneval Media.

S triple-play budou moci zákazníci využívat výhod konvergovaných služeb – video, data a hlas – dostupných z běžné kabelové zásuvky. „Náš triple-play nabídne video, internet a telefonické služby za nejnižší ceny na trhu. Zákazníci dostanou navíc vyúčtování těchto služeb na jediném výpisu a současným odběrem vícero služeb ušetří stovky korun měsíčně. Karneval tak opět prokazuje, že vlastnictví kabelové zásuvky je obrovská výhoda, protože zákazníci tak mají přístup ke kvalitním telekomunikačním službám za dostupné ceny,“ dodal šéf Karnevalu Robert Gardner.

Prioritou je nyní úspěšný start a prodej služeb digitální televize, které odstartují ve vybraných částech sítě Karnevalu během prosince. „Připravili jsme speciální programové balíčky digitální televize, které do domácností přinesou nové kanály, skvělou obrazovou kvalitu srovnatelnou s DVD a možnost flexibilního výběru žánrových programů. Každá rodina si tak bude moci vybrat balíček, který bude vyhovovat jejich diváckému vkusu, zaplatí pouze za to, co chtějí sledovat,“ dodal Robert Gardner. Po uvedení DigiTV ve vybraných částech sítě bude služba postupně dále rozšířena do všech oblastí. Karneval je první společností v tuzemsku, která zahajuje komerční vysílání digitální televize.

Karneval představí digitální telefonické služby během prvního čtvrtletí 2006. „Nyní testujeme a vyhodnocujeme naše telefonické služby a jsme přesvědčeni, že dosahují stejných kvalit jako telefonické služby momentálně dostupné přes klasickou telefonní linku. My navíc nabídneme mnohem lepší ceny. Telefonické služby budeme zprovozňovat postupně, abychom zaručili vysokou kvalitu,“ dodal Robert Gardner, generální ředitel Karneval Media. Telefonické služby Karnevalu dovolí zákazníkům stále užívat jejich současné telefony a telefonovat tak, jak jsou zvyklí, přes zásuvku kabelové televize. Hovorné však bude mnohem nižší, než je nyní obvyklé. Hovory v rámci sítě Karnevalu budou zdarma.

Karneval výrazně investoval do moderní optické a digitální technologie, aby mohl poskytovat špičkové telekomunikační služby včetně atraktivní programové TV nabídky čítající více jak 30 kanálů v češtině, vysokorychlostní internet a za krátko i telefonické služby. Internet od Karnevalu je nezávislými průzkumy dlouhodobě hodnocen jako služba s nejlepším poměrem ceny a rychlosti. Karneval ke konci roku zaznamenává masivní nárůst počtu nových zákazníků internetu – tisíce týdně.

O společnosti Karneval Media

Karneval Media poskytuje služby kabelové televize a vysokorychlostního internetu. Celkový počet domácností v dosahu kabelové sítě Karneval Media se vyšplhal na 500 tisíc, přičemž společnost má dohromady přes 270 tisíc zákazníků. Na vysokorychlostní internet kabelové televize se nyní může připojit přes 360 tisíc domácností.
 
Karneval Media a jeho předchůdci investovali přes čtyři miliardy korun do výstavby a rozvoje kabelových rozvodů a služeb. Hlavní investice směřovaly do technologického rozvoje sítí, zákaznického a technického servisu a kvalitní nabídky programů. Ta obsahuje až 40 programů, přičemž 30 z nich je v českém či slovenském jazyce nebo s českými titulky.

Majoritním vlastníkem Karneval Media, s. r. o., je investiční společností EMP Europe. Minoritním akcionářem je Baring Communications Equity Emerging Europe.

Témata článku: Internet, Video, Media, Play, Robert, Deloitte, Fast, EMP, Afrika

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • Afex 12. 12. 2005 14:32:51
    Navštivte Karnevalzone fórum, tam se dozvíte...
reklama
reklama