Toshiba Places – portál s širokou nabídkou služeb právě přichází

Společnost Toshiba Europe GmbH oznámila spuštění portálu s mnoha službami a bohatým obsahem Toshiba Places, k němuž se lze připojit prostřednictvím notebooků a televizorů.

Podobně jako v nákupním centru mohou zákazníci na tomto portálu vybírat mezi mnoha různými nabídkami od partnerů portálu a získávat užitečné nástroje a informace od ostatních uživatelů. Portál Toshiba Places je založen na tzv. cloud platformě, která prostřednictvím standardníhointernetového prohlížeče nebo speciálního uživatelského rozhraní na televizoru umožňuje přístup k multimediálnímu obsahu a službám. Kromě sekce Music Place, která je pro počítače přístupná už od ledna 2011, mohou nyní zákazníci po přihlášení využívat dalších služeb, a to v sekcích Video Place, News Place, Game Place, App Place a Services Place. Sekce Social Place navíc umožňuje sdílet fotografie a video mezi různými uživateli a zařízeními. Tyto nové sekce budou od dubna roku 2011 postupně dostupné ve stále více evropských zemích.

Klepněte pro větší obrázek

 

Služby za hranicemi hardwaru

„Portál Toshiba Places rozšiřuje služby společnosti v oblasti digitální a počítačové zábavy, a to za hranice běžné obchodní činnosti postavené zejména na hardwaru,“ říká Thomas Teckentrup, generální manažer softwaru a služeb společnosti Toshiba Europe. „Po nabídce hudby dostupné prostřednictvím našich počítačů nabízí portál Toshiba Places ještě snazší přístup k dalším službám. Obsah tohoto portálu je dále obohacen o nové kategorie: video a software. Televizor byl logicky náš druhý nejhlavnější produkt, který jsme chtěli k portálu připojit, protože naši zákazníci chtějí mít přístup k lákavé nabídce i z jiných zdrojů. A přesně to portál Toshiba Places přináší!“

Obsah portálu Toshiba Places

Přístup na portál Toshiba Places nemají jen zákazníci společnosti Toshiba, ale je otevřený pro všechny uživatele. Pro začátek nabízí portál Toshiba Places následující služby

  • Video Place (služba dostupná na TV a PC): Nabízí přístup k „video obsahu na přání“ (video on demand) na základě předplatného nebo po zaplacení vybraného pořadu. Mezi partnery patří společnosti Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment a známé televizní kanály společnosti Turner Broadcasting Group, např. Cartoon Network, Boomerang a Boing.
  • Music Place (služba dostupná na TV a PC): Umožňuje stahování a poslech hudby. Obsah zajišťuje společnost 7digital, která navíc pro uživatele televizorů nabízí internetové rádio ComFM a portál s dalším audio obsahem na vyžádání (tzv. podcastem)
  • Social Place (služba dostupná na TV a PC): Zde mohou uživatelé nahrávat fotografie a videa a snadno je sdílet s rodinou a přáteli. Službu poskytují společnosti Flickr a Dailymotion.
  • News Place (služba dostupná na TV): Nabízí přístup ke zpravodajství, sportu a dalším informacím. Partnery jsou společnosti L’Équipe, Pages Jaunes a mnoho dalších.
  • TV Place (služba dostupná na TV): Poskytuje přístup k televiznímu programu a k službám typu „catch-up TV“, které umožňují opakované zhlédnutí televizního pořadu – např. ke službě BBC iPlayer ve Velké Británii nebo INA a NRJ ve Francii.
  • Game Place (služba dostupná na PC): Díky této služby je možné stahovat hry nebo hrát on-line hry prostřednictvím internetu. Dodává společnost Wildtangent.
  • App Place (služba dostupná na PC): Umožňuje nákup a stažení softwaru v internetovém obchodě Toshiba.
  • Services Place (služba dostupná na PC): Přináší možnost prodloužení a rozšíření záruky, obsahuje služby pro obnovu dat a další služby v on-line obchodě Toshiba.

Pohodlný přístup „jedním přihlášením“

Jakmile se uživatel na portálu jednou zaregistruje, získá přístup ke službám různých partnerů, aniž by se musel přihlašovat ke každé službě zvlášť. „Při vytváření portálu Toshiba Places byly našimi hlavními požadavky pohodlí uživatele, snadno dostupný a co možná nejširší obsah portálu,“ říká Teckentrup.

Dokonalý zážitek z jakéhokoliv zařízení

Společnost Toshiba myslela při vytváření portálu Toshiba Places na komfort uživatele. „Co se týče PC, zákazníci jsou zvyklí na používání internetu, ale stále častěji hledají internetové stránky se skutečně zajímavým obsahem,“ říká Thomas Teckentrup. „Proto své služby na internetu nabízíme s běžným vzhledem, navigací a také jednotným přístupem k různým službám.“ S televizí je to však trochu jinak – obsah musí být snadno přístupný pomocí dálkového ovladače. Zákazníci s přístupem na portál Toshiba Places prostřednictvím různých zařízení zjistí určitou podobnost a určitě ocení jednu registraci a možnost zhlédnout stejný obsah. Dokonce je možné sdílet určitá data s jinými uživateli bez ohledu na to, ze kterého zařízení na portál přistupují. „Uživatelské rozhraní je přizpůsobeno pro každé zařízení. A právě tím je Toshiba jedinečná,“ dodává Teckentrup.

Kai Henniges, výkonný ředitel společnosti Viewster AG, říká: „Společnost Toshiba vytvořila dokonalou platformu, která umožňuje využívat naší službu „video na přání“ (video-on-demand) z kteréhokoliv zařízení. Brzy navíc představíme nové funkce, které zjednoduší sledování videa na více obrazovkách.“

Pohled do budoucna

Společnost Toshiba plánuje rozšířit portál Toshiba Places do dalších zemí během roku 2011. Zároveň chce umožnit přístup k portálu z dalších zařízení a postupně přidávat nové sekce – např. sdílení dat přes sociální sítě a jejich ukládání na vzdálený server (cloud). Pro uživatele televizorů připravuje portál Toshiba Places jednotný přístup k rozhlasovému a televiznímu vysílání, jenž přinese ucelený obsah a nezapomenutelný zážitek. Nová generace aplikací umožní v budoucnu větší interaktivitu a ještě snadnější sdílení obsahu mezi jednotlivými zařízeními nabízenými společností Toshiba.

Témata článku: Thomas, Game, Cartoon Network, Boomerang, Dailymotion, Cartoon, Catch