reklama

TomTom osvěžuje svou identitu

5. února 2007, Amsterdam: TomTom, největší poskytovatel navigačních řešení na světě, dnes odhaluje svou novou identitu s novým logem.

Nová identita navazuje na unikátnost značky a zároveň odráží veškeré portfolio navigačních, sledovacích a dopravních řešení, které TomTom nabízí zákazníkům, obchodníkům a orgánům státní správy. 

Nové logo je evolucí aktuálního loga a skládá se ze slova ‘TomTom’, napsaného velkými písmeny černé barvy a proslulých červených ručiček objímajících kouli transparentní barvy.

“Společnost TomTom se stala během posledních pár let skvěle zavedenou světovou společností a vedoucí značkou mezi přenosnými navigačními řešeními,” řekl Alexandr Ribbink, CEO společnosti TomTom. “Nové logo reflektuje tyto změny a symbolizuje péči o zákazníky, praktické smýšlení společnosti a zaujetí pro nejlepší, vysoce kvalitní navigační produkty a služby. Nové logo také podporuje naše rozšíření do nových obchodních oblastí, jako je lodní doprava a zároveň upevňuje svou pozici v nejvíce preferované uživatelské oblasti.”

Od března bude nové logo postupně zavedeno do všech materiálů.

Témata článku: TomTom, Logo

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama