reklama

Telefónica O2 věnuje vánoční dárek týraným dětem

Společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s., se o letošních vánocích rozhodla prostřednictvím své firemní nadace podpořit týrané děti částkou ve výši 1,5 milionu korun. Krizové centrum pro týrané děti, které vánoční dárek získá, jednoznačně zvítězilo mezi zaměstnanci při výběru charitativního projektu v intranetové anketě. Formou hlasování měli zaměstnanci možnost zvolit nejpotřebnější ze šesti představených projektů, které dlouhodobě podporuje Nadace O2.

„Vánoce jsou pro nás všechny obdobím, kdy si více než jindy uvědomujeme, jak důležitá je pro každého z nás láska našich nejbližších. Některé děti mají ale tu smůlu, že právě jejich blízcí jim krutě ubližují - otevřeně či skrytě je týrají. Naši zaměstnanci nám v interním hlasování dali jasný signál, že právě tyto děti bychom měli ještě více podpořit. Proto jsme se rozhodli navýšit rozpočet naší firemní nadace a jménem všech našich zaměstnanců přispět částkou 1,5 milionu korun na krizové centrum pro týrané děti, který spravuje nestátní nezisková organizace Spondea,“ vysvětluje Martin Bek, výkonný ředitel pro lidské zdroje společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a předseda správní rady Nadace O2.

Nadace O2 (dříve Nadace Eurotel) celoročně podporuje projekty na podporu fyzického a psychického rozvoje dětí. Ve svém grantovém řízení letos rozdělila 10 milionů korun nestátním neziskovým organizacím, které pomáhají dětem. Od roku 2002 Nadace O2 opakovaně podpořila činnost obecně prospěšné společnosti Spondea celkovou částkou přesahující 1 milion korun. Letošní speciální grant ve výši 1,5 milionu pomůže Spondee dokončit rekonstrukci krizového centra a zajistit jeho dovybavení.

"Určitě je dobrý nápad, že společnost Telefónica O2 dává zaměstnancům možnost spolurozhodovat o projektech, které podporuje," říká Dagmar Úlehlová, ředitelka společnosti Spondea. "Chtěla bych proto lidem z O2 poděkovat a ujistit je, že jejich důvěru nezklameme a finanční prostředky budou využity efektivně," dodává Úlehlová.

Krizové centrum pro týrané děti Spondea z Brna pomáhá dětem, které se ocitly ve stavu beznaděje, nouze, psychické krize a bez střechy nad hlavou. Pomáhá i matkám s dětmi, které jsou oběti domácího násilí. V krizovém centru pomáhají řešit náročné situace, se kterými se kdokoli z nás může během života setkat.

V rámci okamžité pomoci poskytuje krizové centrum svým klientům bezpečí, podporu, naději a vedení v pro ně obtížné životní situaci. Pomáhá jim situaci zvládat, čímž se klient dostává na předkrizovou úroveň. Krizové centrum se snaží zlepšit psychický stav klientů, pomáhá zvýšit jejich sebedůvěru, získat schopnost náhledu na situaci, ve které se momentálně nachází.

Kontakt pro další informace:
MARTIN ŽABKA
tiskový mluvčí
tel: 800 163 342 (800 1 MEDIA)
fax: 271 469 896
e-mail: public.relations.cz@o2.com
http://www.cz.o2.com/


O společnosti Telefónica O2 Europe

Společnost Telefónica O2 Europe zahrnuje kromě sítí mobilních operátorů ve Velké Británii a Irsku i fixní a mobilní sítě v Německu a České republice. Všichni tito operátoři se vůči svým rezidenčním zákazníkům prezentují pod značkou ‚O2’. Společnost nedávno získala i licenci na provozování mobilní sítě na Slovensku, kde plánuje spuštění služeb na rok 2007. Telefónica O2 Europe je vlastníkem 50% podílu ve společných podnicích Tesco Mobile ve Velké Británii a Tchibo Mobilfunk v Německu. Zároveň je 100% vlastníkem společnosti Be, vedoucího poskytovatele fixních širokopásmových služeb ve Velké Británii. Do skupiny navíc patří i operátor fixních a mobilních služeb na ostrově Man – společnost Manx Telecom a společnost O2 Airwave, která dodává zabezpečenou digitální komunikaci složkám záchranného systému a dalším veřejným organizacím.

Telefónica O2 Europe je součástí skupiny Telefónica a sídlí ve Slough ve Velké Británii, má 37 milionů zákazníků fixních a mobilních služeb.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení.

Společnost ve významném rozsahu působí ve 23 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 196 milionů.

Veškeré akcie společnosti Telefónica jsou kotované na burze a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů. Základní kapitál je v současnosti rozdělen mezi 4 921 130 397 kmenových akcií obchodovaných na španělské burze (Madrid, Barcelona, Bilbao a Valencie) i na burzách v Londýně, Paříži, Frankfurtu, Tokiu, New Yorku, Limě, Buenos Aires a São Paulu.

O společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s

Telefónica O2 Czech Republic, a.s., je prvním integrovaným operátorem v České republice, který vznikl 1. července 2006 spojením nejvýznamnějšího provozovatele pevných linek, ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a nejsilnějšího mobilního operátora, Eurotel Praha, spol. s r.o., do jedné telekomunikační společnosti. Společnost dnes provozuje téměř osm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě.

Telefónica O2 Czech Republic nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně unikátních sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic nabízí také největší síť WiFi hotspotů v zemi.

V rámci mezinárodní skupiny Telefónica patří Telefónica O2 Czech Republic ke skupině O2. Právě značku O2 firma využívá pro všechny své marketingové aktivit. Ta je ve veškeré komunikaci podpořena značkou mateřské společnosti Telefónica.

Témata článku: Czech Republic, Europe, Buenos Aires, Tesco Mobile, Madrid, Barcelona, Grant

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama