reklama

Tech Data odměnila vítěze největší letní promo akce

Společnost Tech Data Distribution odměnila v rámci svého podzimního setkání s partnery, které se konalo 5. září v krásném prostředí u Máchova jezera, vítěze své největší promo akce s názvem „Letní Promo“, kterou zorganizovala ve spolupráci se společností Microsoft. Společnost Tech Data rozdala vítězům ceny v celkové hodnotě 230 000 Kč.

Do soutěže o hodnotné ceny byl zařazen každý partner, který v rozmezí od 7. července 2008 do 1. srpna 2008 zakoupil jakoukoli OEM licenci na software společnosti Microsoft. Vylosování vítězů proběhlo 14. srpna 2008 a celkově bylo odměněno 20 partnerů.

První cenu, poukázku na zájezd v hodnotě 100 000 Kč, získal pan Richard Dinnbier a nijak neskrýval svoje nadšení: „Už si ani nevzpomínám, kdy jsem začal se společností Tech Data Distribution obchodovat. Ta cena byla pro mě šok. Ještě stále tomu nemůžu uvěřit, poprvé jsem něco takového vyhrál.“ Druhou cenu, též poukázku na zájezd, tentokrát v hodnotě 50 000 Kč, získal pan Libor Žurman. Třetí cenu, a to poukázku na zájezd v hodnotě 25 000 Kč si odnesl pan Roman Smelík ze společnosti Easy Control Morava. „Byl jsem velmi překvapený. Obvykle jsou takovéto akce zaměřené na určitý objem odběru a ten jsou schopné splnit jen velké společnosti. Jsem rád, že tato akce byla jiná a šanci vyhrát měl každý,“ zhodnotil akci Smelík.

Další vítězové si odnesli poukázky na nákup zboží v hodnotě 5 000 Kč (4. – 8. cena) a 2 500 Kč (9. – 20. cena).

Témata článku: Promo, Richard

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama