reklama

StringData představila novou verzi systému SyDesk rozšířenou o Katalog služeb

14. července 2009
Microsoft Office 2010 Technical Preview

Společnost StringData, přední dodavatel informačních technologií a systémů v České republice, uvádí na trh novou verzi úspěšného IT Service Management systému SyDesk. Verze SyDesk 6.5 obsahuje zcela nový modul Katalog služeb, sloužící k definování a vyhodnocování IT a dalších služeb včetně návazných procesů, a obsahuje také podstatně rozšířené nástroje pro end-to-end simulace.

Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat. Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány. Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí. Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).

Spolu s nejlepšími postupy ITIL stojí ITSM při základu vysoce kvalitních služeb pro zákazníky, stabilních systémů i aplikací a kontrolované IT infrastruktury. Nová verze SyDesk 6.5 umožňuje ještě lepší kontrolu dodržování nastavených parametrů služeb, jako jsou dostupnost, výkon, reakční doba, doba obnovy a mnoho dalších údajů, a tím garantuje kvalitu služeb pro jednotlivé interní i externí uživatele,“ říká Petr Dlouhý, ředitel divize SyDesk.

Nová verze SyDesk 6.5 obohacená o Katalog služeb bude prospěšná při procesu návrhu, správy a hodnocení podnikových služeb, a to nejenom v oblasti IT, ale služeb obecně. Mezi její uživatele budou patřit jak IT manažeři, tak i další vedoucí pracovníci, pro něž je sledování kvality a dostupnosti služeb podstatné.

Témata článku: Workflow

reklama