reklama

Strategie Epson Go to Market

16. února 2006
Internet zdarma chce také Praha 13
“Zaměřit se na požadavky trhu,” tak zní základní princip společnosti Epson. Epson svou strategii “Go to Market” (Pojďme na trh) prezentuje na veletrhu Paperworld 2006. Na této akci se zaměříme hlavně na segment SMB, neboť se snažíme ještě upevnit komunikaci a spolupráci se svými partnery.

Novými koncepty chceme podpořit prodejce, aby atraktivním způsobem nabízeli spotřební materiály Epson a přispívali ke zvýšení jejich prodejnosti. Proto jsme se rozhodli našim prodejcům nabídnout výkladní stojany pro celou škálu našich produktů – ty jim umožní dosáhnout většího prodeje a vyššího zisku. V nabízené řadě těchto stojanů najdete malé poutače na pult, určené pro prezentaci základních produktů nebo balíčků Multipack, stejně jako profesionální regály pro obchodníky, kteří disponují většími prodejními prostory, přičemž nabídku doplňují marketingové koncepty pro sekundární stojany.

Prodej spotřebních produktů Epson představuje obrovskou příležitost pro prodejce dlouhodobě zvýšit věrnost zákazníků. Své partnery podporujeme zejména poskytováním prezentačních stojanů, doporučujeme jim konkrétní modely a u produktů nabízíme opravdovou kvalitu za dostupnou cenu. Ústředním tématem na letošním veletrhu Paperworld jsou naše strategie “Low cost per cartridge” (Nízké náklady na inkoustovou náplň), “Ušetřete na balíčkách Multipack” (Multipack savings) a “nízké náklady na fotografii”.

Společnost Epson vybízí prodejce, aby originální spotřební zboží, zejména pak balíčky MultiPack, prodávali přímo s tiskárnami. Tato nabídka je k dispozici pro všechny výkonnější tiskárny a koncový zákazník tak může ušetřit na toneru až 35 procent ceny. Naším cílem je výrazně zvýšit prodejnost těchto balíčků, z čehož nakonec bude profitovat jak zákazník, tak obchod. Vysoké kvality je obvykle možné dosáhnout jen prostřednictvím optimálně koordinovaných komponent, což jsou v tomto případě tiskárna, originální inkoust a originální papír.”

Annette Harenberg,
Manažerka divize zásobování Epson Deutschland GmbH.

O společnosti Epson
Epson je přední světový výrobce produktů pro práci s obrazem včetně tiskáren, projektorů a LCD displejů. Svými nápady a kreativitou je Epson odhodlán překonávat představy a očekávání zákazníků po celém světě. Jeho produkty jsou známy špičkovou kvalitou, funkčností, účelným designem a energetickou úsporností. Společnost Epson s hrdostí dlouhodobě přispívá k ochraně životního prostředí a podporuje život místních komunit. Jeho síť tvoří 85 647 zaměstnanců ve 115 firmách po celém světě. Skupina vedená japonskou společností Seiko Epson Corp. dosáhla ve fiskálním roce 2004 konsolidovaných tržeb 1479,7 miliard jenů. Epson Europe B.V., sídlící v Amsterdamu, je strategické ústředí skupiny pro Evropu, Blízký východ, Rusko a Afriku. Zaměstnává 2 700 lidí a ve fiskálním roce 2004 dosáhla tržeb 2 428 miliónů eur.

Epson Deutschland GmbH se sídlem v německém Meerbusch je přední dodavatel produktů a řešení pro tisk fotografií a práci s digitálním obrazem. Produktové portfolio společnosti Epson Deutschland tvoří vysoce kvalitní tiskárny fotografií a skenery, laserové a jehličkové tiskárny, multifunkční zařízení, multimediální projektory a originální spotřební materiály. Divize maloobchodních systémů a zařízení a divize řešení automatizace továren dále rozšiřují tuto řadu o pokladní tiskárny a systémy, respektive přesné roboty. Společnost Epson Deutschland má přibližně 300 zaměstnanců a zodpovídá za obchodní síť v Německu, zemích Beneluxu, Švýcarsku, Rakousku a východní Evropě.

Témata článku: Epson, Deutschland, Gmbh, Seiko, Cartridge

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama