reklama

Stovky dalších e-shopů se zapojily do systému mojeID

Přihlašování pomocí mojeID nyní mohou využívat i zákazníci 400 e-shopů provozovaných společností E LINKX. Ta se rozhodla mojeID plošně implementovat u 200 e-shopů spadajících do řady iDeal Professional, majitelé zbylých dvou stovek obchodů mohou mojeID nasadit za příplatek provozovateli. E LINKX a dále také NETERNITY, Skvělý.cz a EVONET představují vůbec první subjekty, které v rámci nabídky implementace mojeID uzavřely s CZ.NIC smlouvu o obchodním zastoupení a řešení budou jednotlivým prodejcům nabízet za provizi.

Kromě E LINKX se v oblasti elektronického obchodu mojeID usadilo i v síti tisícovek e-shopů, které provozuje společnost Bohemiasoft (více zde).

„Nasazením mojeID v naší aplikaci iDeal Professional chceme svým klientům vyřešit dlouholetý problém s ověřováním adres nových zákazníků. Dosud nebyla na českém trhu důvěryhodná autorita, na které by se dalo podobné řešení stavět. Věříme, že technologie pomůže snížit počet falešných objednávek a předcházet chybám v kontaktních údajích zákazníků – tyto kritické omyly nakupujícího dosud znemožňovaly jakoukoli další komunikaci. Pokud je nákup spojen s on-line platbou pomocí platební karty nebo jinou přímou metodou, validování zákazníka je o to důležitější,“ říká Robert Bosák, který je v E LINKX odpovědný za vývoj a podporu B2C.

„Logickým předpokladem zájmu o mojeID u internetové veřejnosti je nabídka tohoto přihlašování u poskytovatelů služeb. mojeID se začíná u této cílové skupiny dařit a věříme, že se do systému začnou zapojovat i další podobné subjekty. E LINKX navíc sází na zajímavý obchodní model, který by mohl inspirovat další poskytovatele služeb, a přispět tak k rychlejšímu rozšíření mojeID,“ doplnil výkonný ředitel CZ.NIC Ondřej Filip.

Témata článku: Ideal

reklama