reklama

Spuštěním ICQ Zones rozšiřují ICQ a Centrum Holdings svoji nabídku pro uživatele a reklamní zadavatele

ICQ Zones nabízí celou škálu obsahových služeb a produktů Centrum Holdings a umožní zadavatelům přístup k téměř 2 miliónům uživatelů ICQ v ČR. Dominantní skupina je mezi 13-24 lety, avšak uživatelé starší 25 let tvoří více jak třetinu z celkového počtu. Zadavatelé mají možnost cílit svoje kampaně na každou cílovou skupinu zvlášť.

ICQ a Centrum Holdings spustili inovovanou verzi ICQ Zones, které nabízejí celou škálu obsahových služeb pro mladé uživatele, jako je zpravodajství, hudba, filmy, sport, životní styl, celebrity a další. ICQ Zones tak nabídnou reklamním zadavatelům cílenou a účinnou platformu pro jejich reklamní sdělení, spojenou zároveň s vybraným atraktivním obsahem z portálů, jež Centrum Holdings provozuje.

Stránka ICQ Zones se otevře vždy, když se uživatel připojí do ICQ a obsahuje kvalitní a průběžně obnovovaný obsah. Vstupní brána do ICQ tak na jednom místě nabízí uživatelům jednoduše a přehledně to nejlepší z Aktuálně.cz, Žena.cz, Bleskově.cz a praktické služby jako jsou mapy, počasí, TV programy či katalog firem Najisto.cz.

Spuštění v ČR následuje po úspěšném spuštění obdobné služby v Německu a Izraeli, které výrazně zvedlo počet tamních uživatelů a tím nárůst inzerce do ICQ Zones. Službu ICQ v ČR používá v průměru 900 tisíc uživatelů denně, kteří tam stráví 5 hodin. Tato čísla spolu s novými reklamními formáty, činí z ICQ Zones efektivní nástroj pro oslovení mladé populace.

“Nové reklamní nástroje jako třeba prémiová záložka, možnost vlastního obsahu či inovované bannery nabízí zajímavé příležitostí pro zadavatele”, dodává Lenka Heřmanová produkt manažerka ICQ Centrum.cz, ze společnosti Centrum Holdings.

ICQ Zones budou vstupní branou do všech verzí ICQ v ČR, včetně lokalizovaného klienta do češtiny - ICQ Centrum.cz, který byl spuštěn loni na podzim.

http://zones.icq.centrum.cz/zones/icq_zones.html?partner_id=16

Témata článku: Celebrity, Lenka

reklama