reklama

Společnost Oracle uvádí na trh novou značku Oracle Communications

REDWOOD SHORES, CALIFORNIA, 20. února 2007 – Společnost Oracle vytvořila novou značku Oracle Communications, pod kterou bude sdružovat všechny své produkty určené pro konvergentní služby příští generace. Oracle Communications integruje průmyslově specifické aplikace (získané akvizicemi společností Portal Software a MetaSolv) s možnostmi softwaru Oracle Applications, Oracle Service Delivery Platform (SDP) (součást Oracle Fusion Middleware) a Oracle Database.

S podporou mobilních, širokopásmových a IP služeb příští generace nabízí Oracle Communications osvědčenou, integrovanou sadu produktů pro telekomunikační průmysl, které pokrývají celý proces od konceptu až po generování zisku. Oracle Communications pomůže poskytovatelům služeb získat výhodu v kratší době potřebné pro uvádění produktů na trh. Poskytuje aplikační a technologickou infrastrukturu na podporu nových komunikačních služeb od vytvoření koncepce a získávání přesných informací o zákaznících přes řízení a realizaci kampaně, návrh a plnění služby až po billing a správu tržeb. Tak operátorům umožní poskytovat produkty a služby, jež splňují specifické požadavky zákazníků.

„Oracle má výbornou pozici uspět v budoucím světě, kde se ztrácí hranice mezi komunikačními aplikacemi a IT aplikacemi a jde především o generování zřetelné obchodní hodnoty,“ řekl Paul Hughes, viceprezident výzkumu podpůrných technologií, Yankee Group.

Oracle je globální jednička v oblasti komunikací – 19 z 20 největších světových komunikačních společností používá aplikace Oracle k zajištění lepšího přehledu o zákaznících, rychlejšímu uvádění nových služeb na trh, minimalizaci doby potřebné k aktivaci nových služeb a zpracování objednávek, vyšší přesnosti a výkonu sítě a minimálním únikům tržeb prostřednictvím přesného a efektivního billingu.

Sada Oracle Communications umožňuje poskytovatelům komunikačních služeb:

  • budovat věrnost značce – jednotný pohled na zákazníka umožňuje operátorům nabídnout zákazníkům větší komfort v podobě portfolia inovativních, zacílených objednávek; 
  • rychle uvádět konvergentní služby – rychlejší vytváření, prodej, plnění, poskytování a účtování konvergovaných balíčků služeb spolu se snižováním provozních nákladů.  Oracle poskytovatelům služeb dává prostředky překročit tradiční služby a poskytovat bohatý mediální obsah prostřednictvím různých kanálů; 
  • modernizovat infrastrukturu – integrovaný, otevřený a na standardech založený software umožňuje přejít na flexibilní, servisně orientovanou a pohotově reagující architekturu IT a komunikační sítě;
  • optimalizovat podnikové procesy – jednodušší zajištění shody s předpisy a optimalizace finančních a administrativních procesů zvyšuje efektivitu podniku a snižuje náklady;
  • využívat dokonalejší analytické nástroje – lepší přehled a vyšší agilnost společnostem umožňuje zaměřit se na ty správné příležitosti, maximalizovat tržby a zvyšovat efektivitu provozu.

 

Témata článku: Software

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama