Společnost mění své jméno na CA a představuje novou marketingovou kampaň

22. listopadu 2005
Windows Vista betaverze 2 nebude
CA spouští nový program globálnho brandingu, dokazující schopnost společnosti sjednocovat a zjednodušovat řízení celopodnikových informačních technologií.

Praha, 21. listopadu 2005 - Společnost CA (NYSE: CA) spustila nový jednotný globální program brandingu, který dokládá závazek společnosti CA sjednocovat a zjednodušovat řízení celopodnikových informačních technologií (IT) a tak pomáhat zajistit, aby zákazníci získali maximální návratnost svých investic do IT.
Na zahájení každoroční konference společnosti, CA World 2005 v Las Vegas, bylo více než 6000 zákazníkům, partnerům, analytikům, tisku a zaměstnancům představeno postavení společnosti na trhu, změna jména společnosti na CA (dříve Computer Associates), rozvoj image značky a nová globální marketingová kampaň „Believe Again“.

„Náše nová image na trhu odráží probíhající přeměnu v CA a jedinečnou příležitost, které nám toto odvětví skýtá,“ řekl prezident a generální ředitel společnosti CA John Swainson. „Značka se soustřeďuje na přednosti CA spočívající v pomoci zákazníkům při sjednocování a zjednodušování řízení celopodnikových informačních technologií a právě toto umíme lépe než kdokoliv jiný. Naše technologická vize spočívá v jednotném zaměření založeném na sadách produktů a v současnosti dodáváme produkty směřující právě k této vizi. Změna názvu společnosti je pouze jednou z mnoha složek aktuálně probíhajících aktivit. A má to smysl i z praktického hlediska, neboť naši zákazníci nás tak již nazývají.“

Příslib značky sjednocovat a zjednodušovat řízení celopodnikových informačních technologií staví na přednostech společnosti při poskytování ucelených řešení řízení IT, která jsou neutrální z hlediska prodejců, integrovaná a modulární. Cílem programu brandingu je komunikovat tyto vlastnosti odlišující společnost na trhu a demonstrovat závazek společnosti CA vůči své vizi odvětví řízení podnikových informačních technologií -Enterprise Information Technology Management – EITM, která prostřednictvím integrované, automatické a bezpečné platformy přizpůsobuje IT zdroje podnikatelským potřebám organizace.

„Nový program brandingu odráží poznatky získané od stovek zákazníků a partnerů a i další vlivy z celého světa indikující, co v současném světě technologií chybí a kde jsou příležitosti pro CA,“ řekl marketingový ředitel společnosti CA Don Friedman. „Naši zákazníci nám sdělili, že IT by měly být jednodušší, měly by více odrážet podnikatelské aktivity a měly by být zautomatizovanější a transparentnější. Rovněž nám řekli, že věří, že společnost CA je jedním z mála dodavatelů, kteří tuto vizi v oblasti IT dokáží realizovat. Prostřednictvím marketingové kampaně chceme přesvědčit odborníky o schopnosti IT poskytovat hodnotu a mít skutečný význam ve firmách.“

Integrovaná marketingová kampaň CA bude komunikovat značku a konzistentní image prostřednictvím globální tiskové reklamní kampaně, nového designu webových stránek, online marketingu, a dalších promo materiálů. Společnost rovněž změnila své logo a posunula písmena „C“ a „A“ blíže k sobě, což symbolizuje sjednocování a zjednodušování.

Reklamní kampaň, která obsahuje i otázku „Vzpomínáte si, kdy Vás technologie dokázala inspirovat?“, zákazníkům sděluje, že mohou „mít důvěru“ ve chopnosti IT odvětví . Tato kampaň byla globálně spuštěna 14.listopadu 2005 prostřednictvím tiskových reklam v hlavních ekonomických  denících včetně titulů The Wall Street Journal, The New York Times a Financial Times a zároveň i v IT publikacích, jako jsou Computerworld, InformationWeek, eWEEK a InfoWorld.

Program brandingu a reklamní kampaň byla vyvinuta týmem agentur Interpublic Group (IPG) vedeným agenturou Draft. Identita značky byla vyvinuta newyorskou agenturou Sequel Studio.


 
O společnosti CA
CA (NYSE: CA), jedna z největších společností v oblasti softwaru pro správu informačních technologií (IT), sjednocuje a zjednodušuje správu IT v rámci podnikových prostředí. Společnost CA byla založena v roce 1976, má sídlo v Islandii ve státě New York a slouží zákazníkům ve více než 140 zemích. Pro více informací prosíme navštivte stránky http://ca.com nebo http://ca.com/offices/czechslovak/.

Témata článku: Ca, New York, York, Draft

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek