reklama

Společnost McAfee se umístila v kvadrantu lídrů analýzy firmy Gartner

Společnost McAfee, Inc. (NYSE:MFE) oznamuje, že výzkumná firma Gartner ji umístila do kvadrantu lídrů ve svém „magickém kvadrantu“ pro oblast Network Intrusion Prevention System Appliances (zařízení NIPS, tj. dedikovaná zařízení určená pro prevenci proti vniknutí do sítě), který byl vydán 14. 4. 2009. Analýza společnosti Gartner uvádí, že společnosti McAfee byla na světě jednou z prvních, která uvedla specializované zařízení navržené za účelem prevence a detekce neoprávněných vniknutí. Od té doby platforma pro zabezpečení sítí společnosti McAfee neustále zvedá laťku technologií IPS (Intrusion Prevention Systems, systémy prevence proti vniknutí) dalších generací. Na počátku tohoto roku se společnost McAfee zúčastnila testu NSS Labs 10Gbps Group a byla jediná, která v tomto testování uspěla a získala příslušné osvědčení. Zařízení M-8000 Network IPS společnosti McAfee prokázalo výborné schopnosti detekce při současném výkonu přes 10 Gb/s.

Podle společnosti Gartner, firmy, které se umístily v kvadrantu lídrů, ukazují vyváženost mezi svou vizí a schopností ji uvádět do praxe. Kroky lídrů zvyšují na trhu vzhledem ke konkurenci laťku existující v určitém oboru a tyto firmy dokáží změnit podobu příslušného odvětví. Společnosti, které si chtějí uchovat pozici v kvadrantu lídrů, musejí prokázat doklady o úspěšném nasazení IPS v podnikovém prostředí a vycházejí vítězně ze srovnání s konkurencí. Společnosti z kvadrantu lídrů nabízejí vysoce kvalitní a inovativní produkty s nízkou latencí, které se vyvíjejí spolu s potřebami zákazníků (jednou z takových inovací je v současnosti efektivnější detekce průniků pomocí inteligence koncových bodů).

Mezi faktory, které hrají roli při posuzování schopností firem uvádět své vize do praxe, patří kvalita nabízených produktů a služeb, celková schopnost uvádět nová řešení a reagovat na podněty trhu stejně jako obchodní výkonnost firmy. Gartner měří kompetenci vize jednotlivých firem na základě jejich porozumění trhu, strategií prodeje i marketingu, zahrnuje produktovou strategii a míru inovace.

Další informace o umístění produktů společnosti McAfee v Magickém kvadrantu pro zařízení NIPS najdete na webu http://resources.mcafee.com/content/NIPSMQReport.

Témata článku: NSS

reklama