Společnost Logos zmodernizovala vizuální styl

Moderní grafický motiv a univerzálnost použití navrhovaných řešení stály za vítězstvím reklamní agentury Ogilvy CID ve výběrovém řízení konzultační a technologické společnosti Logos na zpracování nového vizuálního stylu firmy. Logos v rámci rebrandingu přepracoval i své internetové prezentace a referenční dokumenty.

Praha, 17. ledna 2007 – Opakovaný rychlý růst firmy si vyžádal v případě konzultační a technologické společnosti Logos i kompletní změnu vizuálního stylu. Výběrové řízení na tvůrce grafického manuálu bylo dvoukolové a jeho vítězem se ze sedmi  zúčastněných agentur stala pražská Ogilvy CID.

„Logos je velmi dynamická firma. Každoročně navyšujeme obrat o desítky procent a stoupá i počet našich zaměstnanců. Pokud chceme firmu i nadále stejným tempem rozvíjet, profesionální vizuální styl je nutností. Jinak vypadá prezentace malé, střední a úplně jinak velké firmy,“ vysvětlil Pavel Šťovíček, generální ředitel konzultační a technologické společnosti Logos.

O novém vizuálním stylu informoval Logos premiérově své zákazníky a partnery prostřednictvím tradičních předvánočních setkání. Management firmy změnu s koncem kalendářního roku synchronizoval od samého počátku. Formát pozvánky na akci, průběh večírku a následné fotostory sloužily výborně jako renbrandingová mini kampaň.

„Logos udělal správný krok do budoucnosti. Změna loga není nic překvapujícího. Společnost Coca-Cola si ho modernizuje každý osmý rok. Změna svědčí o dynamice společnosti, která si uvědomila, že Česko vstoupilo na jednotný trh EU. To by nejen firmě Logos, ale i dalším českým firmám, mělo pomoci k růstu. Nové logo je uděláno profesionálně,“ potvrdil bývalý ředitel Asociace reklamních agentur a president Rady pro reklamu Jiří Mikeš.

Samostatná změna vizuálního stylu v podobě grafického manuálu, připravených šablon dokumentů nebo změněného navigačního systému v sídle firmy byla jen začátkem kompletního přerodu firmy. Společně se změnou vizuálního stylu došlo v kriticky krátkém čase ke kompletnímu přepracování internetové prezentace co do designu, obsahu ale i technologie. Inovovaly se i referenční dokumenty, které reprezentují šíři záběru technologické a konzultační firmy Logos.

„Na návrzích společnosti Ogilvy CID se nám líbil přesvědčivý grafický motiv a velká univerzálnost při budoucí implementaci. Při práci nad vlastním grafickým manuálem tyto dvě vlastnosti ještě vynikly. Velmi citlivá byla také otázka změny podoby firemního loga, kdy v zadání nebylo slovo změna, ale modernizace,“ popsal důvody volby agentury Milan Dědek, marketingový ředitel společnosti Logos.

Zaměstnanci byli s postupem změny průběžně seznamováni. Před uvedením nového brandu byly všem vysvětleny důvody změny a principy fungování nového stylu. Slavnostní premiéru si nový vizuální styl mezi zaměstnanci odbyl na každoročním celofiremním setkání zaměstnanců. Den na to už byl změněný celý interiér firmy. V současné době jsou veškeré informace o novém stylu na firemním intranetu.

Témata článku: Coca Cola

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek