reklama

Společnost Epson získala v projektorech 30% trhu v České republice

Epson dosáhl v první polovině tohoto roku 30% podílu na trhu v České republice a stal se nejprodávanější značkou mezi projektory. Dosažením vedoucí pozice před ostatními výrobci potvrdil svou celosvětovou pozici lídra, kterou udržuje každoročně od roku 2001. V první polovině roku 2016 se prodalo 4 043 kusů projektorů Epson, což ve srovnání se stejným obdobím loňského roku znamená nárůst o 10%. Informace vyplývá z oficiálních dat analytické společnosti Futuresource Consulting Ltd. zabývající se průzkumem trhu.

„Výsledky společnosti Futuresource potvrzují, že obliba našich projektorů u zákazníků roste. Na nárůstu prodejů se velkou měrou podílejí projektory s rozlišením WUXGA a projektory s ultrakrátkou projekční vzdáleností. Za prodejním úspěchem stojí i nedávné sportovní události, zejména MS v hokeji a Euro 2016, kdy významně rostl zájem o velkoplošnou projekci sportovních přenosů, uvedl Roman Vejražka, Business Account Manager, zodpovědný za projektory ve společnosti Epson Europe.

„Naším cílem je každý rok posilovat vedoucí pozici. Snažíme aktivně naslouchat potřebám našich zákazníků a flexibilně reagovat na aktuální trendy. Velmi nám v tom pomáhají průběžné investice do vývoje inovativních produktů a technologií. Například technologie, které jsou dostupné a umožní zákazníkům ovládat dotykem prstu jejich počítač přímo na jejich pracovním stole,“ dodal Roman Vejražka.

Společnost Epson nabízí širokou škálu projektorů pro domácnosti a firemní klientelu. Vedle modelů určených pro domácí kino a herní zábavu ve Full HD s možností 2D i 3D projekce a bezdrátového připojení, nabízíme celou řadu modelů pro pevnou instalaci, přenosné projektory, projektory s krátkou a velmi krátkou projekční vzdáleností, unikátní interaktivní projektory s dotykovým ovládáním a v neposlední řadě i naši nejnovější řadu výkonných projektorů s laserovou technologií. Všechny projektory Epson jsou vybaveny technologií Epson 3LCD, která je zárukou dokonalého zobrazení skutečných barev a živého obrazu.

reklama