reklama

Společnost ComAp je Nejlepším zaměstnavatelem roku 2009, v anketě Hewitt Associates uspěla už potřetí

Stejně jako v letech 2006 a 2007 se i letos společnost ComAp dočkala úspěchu v anketě Nejlepší zaměstnavatel České republiky. Zatímco v uvedených letech skončil ComAp třetí, letos dosáhnul v kategorii „Malé a střední společnosti“ na vůbec nejvyšší příčku. Anketa poprvé přináší dva žebříčky, jeden se věnuje velkým firmám, druhý středním a malým společnostem do 250 zaměstnanců.

V letošní studii Nejlepší zaměstnavatelé České republiky posuzovala společnost HewittAssociates jednotlivé firmy na základě tří aspektů – názorů jejich vlastních zaměstnanců, personální politiky společnosti a pohledu nejvyššího vedení. Klíčovým pojmem pro stanovení pořadí společností v žebříčku je motivovanost (engagement) zaměstnanců.

„Nejúspěšnější firmy od ostatních odlišuje většinou přístup top managementu k zaměstnancům. Zaměstnanci společnosti ComAp cítí zájem od nejvyššího vedení, otevřeně s nimi komunikují a jsou vnímáni jako to co nejcennější, co firma má,“ říká Martina Hrodková, personalistka společnosti ComAp.

„Zaměřujeme se na klíčové zaměstnance. Systematicky vyhledáváme a odměňujeme ty nejlepší. Motivovanost jde ruku v ruce s úspěchem firmy. Nemůžete mít motivované lidi v neúspěšné firmě a nemůžete mít úspěch bez motivovaných lidí, “ uvádí Libor Mertl, ředitel společnosti ComAp.

„Domnívám se, že za dlouhodobým úspěchem ve studii Zaměstnavatel roku stojí především naše firemní kultura, která je založena na férovosti a otevřenosti. Takové pracovní prostředí zvyšuje důvěru a motivovanost zaměstnanců,“ říká Libor Mertl.

„Pečlivě si vybíráme schopné lidi, kterým necháváme velkou míru odpovědnosti a samostatnosti při realizaci strategií. Právě možnost seberealizace je dalším z faktorů, které přispívají k přístupu našich zaměstnanců k práci. Vzhledem k tomu, že máme pobočkypo celém světe, neumím si ani jiný způsob vedení představit,“ doplňuje Libor Mertl.

„Možnost seberealizace byla také jednou z častých odpovědí v otevřené otázce, kde

zaměstnanci mohli vyjádřit, co se jim ve firmě líbí,“ poukazuje na odpovědi zaměstnanců společnosti ComAp Martina Hrodková.

„Snažíme se také cíleně zainteresovávat zaměstnance na firemních výsledcích. Zveřejňujeme firemní výsledky, úspěšně jsme zavedli zaměstnanecké akcie, ročně vyplácíme podíly na zisku,“ uzavírá ředitel firmy Libor Mertl.

reklama