reklama

SPOLEČNOST CA PŘICHÁZÍ S ŘEŠENÍM SERVICE AVAILABILITY (DOSTUPNOSTI SLUŽEB) POSTAVENÝM NA NEJNOVĚJŠÍCH VERZÍCH ŘADY UNICENTER

Sjednocená správa celkové infrastruktury umožňuje IT organizacím překonat složitost a zajistit výkonnost IT řešení ve společnosti.

Praha, 30. listopadu 2005 – Společnost CA (NYSE: CA) představila 14. listopadu 2005 v rámci každoroční konference CA World 2005 v Las Vegas řešení Service Availability, které napomáhá IT oddělením zajistit dodání služeb kritických pro společnosti a to sjednocením a zjednodušením správy komplexní a heterogenní technologické infrastruktury, která tyto služby podporuje.

Řešení CA Service Availability poskytuje zákazníkům nástroje ke zlepšení služeb, minimalizaci doby nečinnosti, snížení nákladů na provoz IT a vyladění jejich infrastruktury orientované na služby tak, aby  reagovala na změny. Vzhledem k tomu, že systém je postaven na nových verzích řady Unicenter a na technologiích společnosti CA pro optimalizaci služeb pro ukládání dat a pro správu zabezpečení, dodává se jako na míru vytvořený systém technologie a služeb.

V typickém případě jsou IT infrastruktury spravovány izolovaně – a díky tomu je obtížné mapovat infrastrukturu pro konkrétní podnikové služby. Toto oddělení mezi správou IT infrastruktury a firemními službami snižuje schopnost IT řešit problémy, které mohou vést k přerušení nebo zpomalení služeb.

„Systém CA Service Availability zajišťuje spolehlivý přístup k IT službám prostřednictvím dostupnosti automatizací a optimalizací celé IT infrastruktury tak, aby vyhovovala měnícím se business požadavkům,“ říká Alan Nugent, senior vice president a výkonný ředitel obchodní jednotky Enterprise Systems Management společnosti CA. „Zákazníci se mohou přesunout k plně automatizovaným operacím pomocí modulárních investic vlastním tempem. CA Service Availability je unikátní díky šíři a hloubi použitých technologií, díky své otevřené integrační platformě a díky programovým dokumentům (blueprints) pro nejlepší praktické postupy („best practice“), které zkracují dobu „od zavedení aplikace ke konkrétnímu přínosu pro společnost“.

Řešení CA Service Availability naplňuje vizi CA pro podnikovou správu IT a využívá integrační platformy CA pro sjednocení a zjednodušení rozpoznání, analýzy a řešení problémů v rámci celé IT infrastruktury – včetně systémů, sítí, aplikací, databází, bezpečnosti a ukládání dat. To umožňuje IT oddělením zajistit spolehlivý přístup k IT službám zabezpečením, automatizacím a optimalizacím IT infrastruktury tak, aby vyhovovala měnícím se obchodním požadavkům.

„Jen málo věcí má kritičtější dopad na naši činnost než prostoje IT systémů,“ řekla Linda Reino, CIO společnosti Universal Health Services (UHS). Tím, jak se zvyšuje náročnost naší činnosti, zvyšuje se komplexnost našich distribuovaných sítí, systémů a aplikací. Naši kliničtí lékaři se spoléhají na přístup k životně důležitým informacím o pacientech 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V důsledku toho jsme opravdu oddáni procesu vyžadovanému pro sjednocení, zjednodušení a zabezpečení celého IT prostředí. Řešení CA Service Availability je ve společnosti UHS rozhodující pro zajištění spolehlivosti naší infrastruktury. Jsme rádi, že v našem úsilí je nám partnerem společnost CA.“

Na základě otevřených standardů včetně SNMP, XML a SOAP nabízí řešení CA Service Availability programovatelný API i integrace vyvinuté partnery. Tyto schopnosti usnadňují integrační snahy pro řešení pro správu třetích stran a nabízí zákazníkům flexibilitu při implementaci řešení svým vlastním tempem. Společnost CA také poskytuje EITM akcelerátory, které jsou postaveny na nejlepší praxi v odvětví a které podporují tento fázový přístup k implementaci.

„Ve společnosti Austin Energy se zaměřujeme na to, abychom provozovali IT jako firmu, a to tak, že optimálně vyrovnáváme vztah mezi poptávkou zákazníků a dodávkou IT,“ uvedl Andres Carvallo, CIO společnosti Austin Energy. „Společnost CA byla strategickým poradcem v těchto snahách a pomohla nám efektivně spravovat naši infrastrukturu, portfolio aktiv a procesy podpory a dodávání. Nová služba společnosti, řešení Service Availability slibuje další zlepšení naší schopnosti pevně přiřadit IT ke společnosti a zároveň řídit rizika a snižovat náklady.“

Řešení CA Service Availability obsahuje zásadní zlepšení v produktové rodině Unicenter včetně nových schopností ve správě korelace, systémů a virtualizace v Unicenter Network and Systems Management (Unicenter NSM) a Unicenter Advanced Systems Management (Unicenter ASM). Mezi přínosy patří:

Optimalizace

  • Podpora Virtualizace – umožňuje na požádání alokaci zdrojů napříč platformami Linux, UNIX a Windows pomocí virtualizovaných, klusterovaných a síťových prostředí.
  • Společné a průběžné zjištění – udržuje aktualizovaný katalog IT aktiv a snadno přidává nové systémy pod správu tím, že je přidá do databáze pro správu (MDB) pro zlepšené řízení a zabezpečení
  • Adaptivní konfigurace – automaticky určuje pohyblivou základní linku pro prahové hodnoty pro kritické komponenty a generuje upozornění, když se podmínky odchýlí od normálního chování.


Automatizace

  • Pokročilá korelace událostí – výrazně zlepšená výkonnost analytiky zprostředkovává analýzu informací u událostí v síti, systému, aplikacích, databázi, bezpečnosti a ukládání dat, aby byly izolovány původní příčiny od vícečetných souvisejících událostí.
  • Notifikace založená na pravidlech – vytváří upozornění při použití inteligentního filtrování událostí, které vybírá pouze kritické problémy a upozorňuje na ně správce IT. Zjednodušuje a automatizuje notifikace – zasílání upozornění pomocí IM, pageru, textových zpráv, telefonu, emailu nebo bezdrátových zařízení.
  • Identifikace služby – zabudované samosprávné schopnosti umožňují proaktivní a automatizované zpracování žádostí s problémy pomocí Unicenter Service Desk a help desků třetích stran.


Integrace

  • Centrální databáze – využívá MDB v integrační platformě CA pro udržení informací o stavu IT aktiv získaných od produktů společnosti CA a třetích stran. Spojuje aktiva s podnikatelskými službami, které podporují a umožňují korelaci heterogenních a křížově uspořádaných událostí v infrastruktuře pro určení obchodního dopadu i optimalizaci prací při opravě.
  • Zpracování událostí – přináší sjednocený, korelovaný a prioritně utříděný pohled na události ze sítí, systémů, aplikací, databází, zabezpečení a skladování dat. Poskytuje jednotnou, přizpůsobitelnou konzoli s kvalitní vizualizací, takže relevantní informace jsou zobrazeny v kontextu a nekritické informace jsou filtrovány.
  • Zlepšená integrace třetích stran – pomocí integrační platformy CA umožňuje zákazníkům a partnerům využívat své stávající investice zjednodušením a zrychlením integrace s nástroji pro správu od třetích stran.

„Aby organizace mohly pokračovat na cestě ke zralosti v oblasti správy IT, musí jednoznačně modelovat nejlepší praktické postupy týkající se jejich lidí, procesů a technologií,“ řekl Keith Halbert, CIO, EDS. „Byli jsme zaujati celkovou vizí společnosti CA v oblasti správy podnikového IT a věříme, že její řešení Service Availability poskytuje kritické nástroje nezbytné pro zlepšení služeb IT.“


O společnosti CA
CA (NYSE: CA), jedna z největších společností v oblasti softwaru pro správu informačních technologií (IT), je dodavatelem softwaru a služeb pro řízení a správu podnikové IT infrastruktury zejména s ohledem na komplexní bezpečnost, zálohování a dostupnost dat a podporu řízení životního cyklu. Sjednocuje a zjednodušuje správu celopodnikové IT infrastruktury. Společnost CA byla založena v roce 1976 a má sídlo v Islandii ve státě New York a slouží zákazníkům ve více než 140 zemích. Více informací naleznete na  http://ca.com nebo http://ca.com/offices/czechslovak/.

Témata článku: Bezpečnost, Ca, Austin, Energy, Linda, Soap

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama