reklama

Společnost Adobe spustila registrace na MAX 2011

Společnost Adobe oznamuje, že se návrháři, vývojáři a manažeři již nyní mohou zaregistrovat na MAX 2011, který se bude konat v Los Angeles Convention Center od 1. do 5. října. Na výroční konferenci se sejdou tisíce inovátorů ze všech odvětví, aby oslavili, prozkoumali a dali tvář příští generaci digitálních zážitků na zařízeních řady různých platforem. Účastníky MAX 2011 čeká pět dnů informativních setkání, interaktivních laboratoří a četných příležitostí k navazování kontaktů se zaměřením na technologie, inspirující práci a stimulující inovativní digitální zážitky.

Přednášky odborníků, včetně technického ředitele společnosti Adobe Kevina Lynche, a dalších hostů, se budou věnovat nejnovějším trendům ovlivňujícím způsob, jakým je vytvářen, spravován a optimalizován digitální obsah pro stolní počítače, smartphony, tablety a televizory. Kromě toho budou na MAX 2011 k vidění krátké ukázky doposud nezveřejněných technologií společnosti Adobe, komunitní pavilón s výstavami zákazníků a partnerů, příležitosti pro účastníky spojit se s produktovými týmy společnosti Adobe, a populární MAX Bash.

MAX - tam, kde se spojují technika a mistrovství

Na základě odpovědí z průzkumu mělo 94 procent z účastníků MAX 2010 pozitivní zkušenosti a celkově událost hodnotí jako nadprůměrnou až vynikající, a 97 procent loňských účastníků říká, že by doporučilo MAX svým kolegům.

MAX 2011 bude prezentovat tři směry zahrnující více než 300 konferencí a praktických cvičení na různá témata -od vytváření aplikací pro mobilní zařízení přes multiplatformní vytváření obsahu, vývoj v HTML5 až po design on-line 3D her a provozování aplikací v cloudu.

  • Směr Design nabídne dovednosti potřebné k vyjádření myšlenek s přesností a lehkostí; pro plynulou práci s různými médii a k produkování mimořádných výsledků v tiskovém, webovém, interaktivním a mobilním designu.
  • Letošní směr Develop drží krok s nejmodernějšími nástroji a metodami, které jsou hnací silou budoucnosti webu a internetových aplikací.
  • Směr Envision poskytne nahlédnutí do plánu technologií Adobe a vyzdvihne osvědčené postupy a strategie pro budování poutavějších prožitků v rámci různých obrazovek a zařízení.

MAX 2011 také přináší zpět několik kurzů a cvičení na základě jejich popularity:

  • Přineste si vlastní přístroj (Bring Your Own Device – BYOD Labs), unikátní formát, který umožňuje učit se na své vlastním zařízení, ať už je to notebook, tablet nebo jiné mobilní zařízení.
  • Balík CS5.5@MAX, program pro kreativní designéry a vývojáře, kteří chtějí vytvořit obsah, jenž může být nasazen v rámci obrazovek všech velikostí – od mobilních zařízení až po set-top boxy.
  • Balík LiveCycle@MAX, technický kurz zavádění podnikových řešení společnosti Adobe zaměřený na řízení zákaznických zkušeností (CEM) a dokumentové služby.
  • Russell Brown@MAX, třídenní praktický kurz určený pro umělecké ředitele, designéry, ilustrátory a fotografy, kteří se chtějí naučit pokročilé grafické tipy a techniky s použitím ​​Adobe® Photoshop® CS5 a Adobe InDesign® CS5.5.

Novinka letošního ročníku – Adobe Digital Enterprise Summit

Ve spolupráci s MAX 2011 se také koná první Adobe Digital Enterprise Summit, který je pořádán od 3. do 4. října. Digital Enterprise Summit je určený pro firemní zástupce s rozhodovací pravomocí, technologické vůdce a marketingové odborníky a pomůže jim objevit možnosti tvorby personalizovaného digitálního obsahu, prohloubit vztahy se zákazníky a rozšiřovat hodnotu značky svých organizací. Účastníkům summitu představí vedoucí osobnosti a odborníci z Adobe nejnovější technologické pokroky v rámci Customer Experience Management. Účastníci také proniknou do budoucnosti optimalizace zákaznických zkušeností napříč všemi digitálními kanály, stejně jako nejnovějších podnikových řešení společnosti Adobe.

MAX Awards 2011

Současně se také otevírá příjem přihlášek pro MAX Awards, program globálního ocenění za nejlepší použití softwaru společnosti Adobe pro vytváření aplikace s vysokým dopadem v následujících kategoriích: Reklama a podpora značky, Digitální publikování, Enterprise a Zábava. Přihlášky lze podat nejpozději do pátku 29. července. Online hlasování bude otevřeno jeden týden před MAX a vítězové kategorií budou vyhlášeni v přímém přenosu na slavnostním večeru MAX Awards 5. Chcete-li poznat loňské vítěze a finalisty, navštivte galerii MAX Awards 2010.

Témata článku: Adobe, Brown, Indesign

reklama