reklama

Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu a v ostrém provozu

Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC (Pay per Click) ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.

Služba založená na systému PPC (Pay per Click) má pro  inzrenty hned několik výhod: reklama je tu velice přesně zacílena a tak oslovuje především ty uživatele, kteří  hledají informace, služby, nebo zboží na internetu.  Sklik je  dobře chráněn před neplatnými prokliky a s minimální cenou 20 haléřů za proklik je na českém internetu nejlevnější. Inzerent si může sám nastavit jak celou reklamní kampaň, tak  cenu za  proklik. Tím má kontrolu nad svými penězi a přesně vidí, kolik uživatelů navštívilo jeho webové stránky z reklamy v Skliku.

Pokud klient nechce se službou pracovat sám, může využít profesionální pomoc Seznamu, tzv. optimalizaci. Ta mu vytvoří nejen klíčová slova pro snadné hledání jeho webových stránek, ale doporučí i vhodné nastavení kampaně a cenu za jeden proklik. Ke vstupu do služby stačí pouhá registrace na kterékoliv službě Seznamu a přihlášení na adrese www.sklik.cz.

Témata článku: Sklik

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • Petr 7. 3. 2007 8:55:39
    Pokud máte Sklik, a chcete stejné kampaně spustit na Google AdWords,...
reklama
reklama