Slevomat spouští Fofrslevy – zrychluje „slevový kolotoč“ pro zákazníky

Slevomat, česká jednička mezi servery hromadného nakupování, dnes spustil Fofrslevy. Inovace zákazníkům vyhledávajícím slevy umožní dostat se k exkluzivním, ale časově omezeným nabídkám. „V praxi to vypadá tak, že nakupující na Slevomatu najde mezi Fofrslevami kupříkladu exkluzivní nabídku na velký steak pro dva v konkrétní restauraci. Avšak steaková akce bude omezena jen na ten samý den a dobu mezi 16. a 22. hodinou, protože v restauraci zrovna objednali příliš moc hovězího,“ vysvětluje princip Fofrslev Tomáš Čupr, spolumajitel serveru Slevomat.

Slevomat vyslyšel volání živnostníků a podnikatelů, kteří čas od času potřebují rychle a jednorázově doplnit kapacity, ať už ve svých hotelech, kadeřnictvích, masážních salonech či kinech, případně se potřebují zbavit přespočetného zboží v případě obchodů, restaurací či knihkupectví. Pokud firma hodlá využít tohoto druhu prémiových slev, pracovníci Slevomatu ji po zadání do systému schválí do 60 minut. Slevomat přitom i v případě Fofrslev garantuje kvalitu nabízených produktů a služeb. Podmínkou zadání okamžité slevy je samozřejmě ověřený firemní profil na Slevomatu. Platnost Fofrslevy musí být časově omezená na několik hodin, maximálně však na jeden den.

Již dříve v červnu Slevomat představil SMS slevy, které firmámumožňují nabízet slevy na vlastní produkty nebo služby přes SMS zprávy. Koncept Fofrslev na SMS slevy navazuje, u obou mohou zákazníci využít nabízené slevy okamžitě, navíc v okolí místa, kde se aktuálně nachází. Pokud firmy zadají SMS slevu, tato nabídka se jako Fofrsleva objeví i na webu a naopak.

Zlavomat na Slovensku posiluje síť poboček

Slevový server Zlavomat, jak z názvu vyplývá sesterský portál českého Slevomatu, po Bratislavě a Košicích míří i do dalších krajských měst. Nově otevřel pobočky v Banské Bystrici, Žilině a v Prešově. Od svého vstupu na slovenský trh v říjnu loňského roku Zlavomat ušetřil nakupujícím již více než 160 000 eur. Hlavní iniciátor „česko-slovenského“ slevového boomu Tomáš Čupr, jehož Slevomat je na českém trhu suverénní jedničkou, se netají tím, že pro sesterský portál plánuje podobnou budoucnost.K dosažení tohoto cíle mu může pomoci právě české know-how. „Slovensko má stále obrovský potenciál. I při specificích slovenského trhu tam chceme využít našich českých zkušeností. Od ostatních serverů bychom se rádi odlišili kvalitní ověřovanou nabídkou, garancí spokojenosti a důslednou komunikací se zákazníky i firmami. Do konce roku 2011 plánujeme být v první trojce slovenských slevových portálů,“ řekl spolumajitel serveru Tomáš Čupr.

Témata článku: SMS, Steak