Slevomat prodal za rok přes půl milionu kuponů

Slevomat.cz, největší slevový server na českém trhu, odstartoval přesně před rokem a doposud prodal přes 500 tisíc kupónů. Během jednoho roku na Slevomatu nakoupilo 250 tisíc zákazníků a v současnosti se denně prodá více než 3 tisíce kupónů.

Slevomat.cz odstartoval 12. 4. 2010 a v té době v ČR trh slevových serverů nefungoval. První nabídkou byla fair trade káva v Mama Coffee za 100 Kč, jíž se celkově se prodalo 106 kupónů (www.slevomat.cz/cs/sleva/1). „Doma mám ještě 70 nevyužitých kupónů“, říká pobaveně Tomáš Čupr, spolumajitel a zakladatel Slevomatu. „Systém hromadného nakupování tady nikdo neznal a zpočátku bylo těžké přesvědčit firmy, aby nás jako novou formu marketingu vyzkoušely“, dodává. V současnosti dostává Slevomat stovky žádostí o zařazení do nabídky a téměř 10 tisíc firem je registrováno na firmy.slevomat.cz, kde je možné zadávat svoje nabídky denně.

Nejvíce prodávanými zákaznickými segmenty jsou jídlo, wellness a víkendové pobyty. Nejúspěšnější nabídkou v prvním roce fungování byla nabídka 5 piv v celkové ceně 15 Kč – 3000 voucherů se vyprodalo ještě dopoledne (www.slevomat.cz/cs/sleva/165)

Slevomat funguje kromě Prahy v dalších osmi městech ČR a připravuje spuštění nabídek pro další regiony (například Ústí nad Labem). „Již delší dobu jsme v Bratislavě a v současné době připravujeme další expanzi na Slovensku“, říká Tomáš Čupr. Slevomat plánuje také otevření kontaktních míst v obchodních centrech, kde si zákazníci budou moci vyzvednout svoje kupóny nebo je případně zaplatit v hotovosti. Momentálně má Slevomat 40 zaměstnanců, denně server navštíví 150 tisíc lidí.

Témata článku: Wellness, Coffee, Fair