Slevomat připravuje novou platformu pro firmy i zákazníky

14. února 2011
Dejte jí z lásky notebook

Největší slevový server na českém trhu spustí v úterý 15. 2. 2011 novou službu pro firmy z celé ČR. Kdokoli si bude moci na adrese firmy.slevomat.cz založit firemní profil a ihned nabízet své služby a produkty bez omezení a čekání. I ty nejmenší firmy tak získají možnost oslovit přibližně 250 tisíc uživatelů denně. Vytvoření profilu bude zdarma. Zákazníci pak budou moci prostřednictvím muj.slevomat.cz vyhledávat aktuální slevy dle svých preferencí a bydliště.

Služba firmy.slevomat.cz není regionálně omezena a založit zdarma profil si může firma jakékoli velikosti. Od okamžiku vložení informací o firmě do systému je možné začít spravovat své slevové kampaně a získávat zákazníky. Na rozdíl od klasického Slevomatu se jedná o samoobslužnou platformu a slevy budou zobrazovány jen určitému a relevantnímu segmentu zákazníků. Po prvním týdnu zkušebního provozu projevilo zájem o zapojení do této nové platformy téměř dva tisíce firem.

„Novou službou chceme nabídnout firmám alternativu ke katalogovým zápisům a zákazníkům zase pohodlnější vyhledávání aktuálních slev dle jejich preferencí a bydliště,” říká Tomáš Čupr, spolumajitel Slevomat.cz.

Při využití nové platformy Slevomatu firma platí teprve až pokud prodá svoji službu nebo produkt zákazníkovi. „Naše nová platforma je pro firmy efektivní, protože je až do okamžiku uskutečnění obchodu nestojí vůbec nic,“ dodává Tomáš Čupr. Běžná provize bude 10 % z prodejní ceny slevového kupónu. Slevomat nabídne také možnost umístění nabídky firmy do svého newsletteru nebo na homepage Slevomat.cz

Profil jednotlivých firem bude týmem Slevomatu schválen do 24 hodin, stejně tak každá vložená akce. Slevomat bude nabídky firem aktivně monitorovat a řešit případné nesrovnalosti. Další výhodou pro firmy bude fakt, že jejich nabídky se budou zobrazovat i na dalších serverech na internetu prostřednictvím partnerství a placených inzerátů.