reklama

Slevomat má méně než 0, 5 % problémových obchodních partnerů

Slevomat, největší slevový portál českého internetu, nadále rozšiřuje své aktivity v oblasti kontroly obchodních partnerů. „Na Slevomatu v pozorujeme problém pouze s necelým půl procentem obchodních partnerů. Všichni partneři přitom vždy procházejí přísnou kontrolou zaměstnanců našeho portálu,“ říká Tomáš Čupr, zakladatel a ředitel Slevomat.cz. Dle interních statistik obchodního oddělení je v současné době navazována spolupráce zhruba se 30 % firem, které projeví zájem využít potenciálu slevového marketingu. Kolem 70 % zájemců o slevový marketing je odmítnuto z důvodu nekvalitního produktu či služby, fiktivní ceny, negativní reputace a případných dalších nevhodných parametrů, které by mohly ovlivnit výslednou spokojenost zákazníků.

„Ve Slevomatu v současné době zaměstnáváme více než 120 lidí a v poslední době posílilo především oddělení kontroly kvality partnerů a zákaznická podpora,“ upozorňuje Čupr. Kontrola Slevomatu probíhá ve více než čtyřech krocích, kdy pravidelně dochází i na mystery shopping, kontrolu vývoje ceníku partnera, získávání dostupných referencí a kontrola dřívějších aktivit partnera na jiných slevových portálech.

„Poslední dobou pozorujeme, že i konkurenční slevové servery začínají zavádět kontrolní mechanismy, které by měly sloužit ke zkvalitnění nabídek. Tyto iniciativy určitě vítáme, jelikož nám mohou pomoci vyčistit trh od nekvalitních slevových serverů. Co se týče našeho případného zapojení do iniciativ jako je Bloklist.cz, je potřeba opět zopakovat, že Slevomat má méně než 0,5 % problémových partnerů. U všech těchto partnerů to navíc byl první prohřešek, nejdříve tedy musíme pochopit, jak nám v tomto může Bloklist.cz pomoci navíc oproti našim standardním kontrolním mechanismům. Pokud bude tato iniciativa fungovat dobře a dlouhodobě, tak se určitě zapojíme," dodává Tomáš Čupr.

Témata článku: Mystery, Shopping

reklama