reklama

Seznam.cz vstupuje do Kupi.cz

Seznam.cz vstoupil do projektu Kupi.cz. V pondělí byla podepsána smlouva o spolupráci mezi oběma subjekty. Cílem spojení je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet.

V pondělí se stal Seznam.cz strategickým partnerem Kupi.cz, portálu, který hlídá ceny v supermarketech. Během února začne spolupráce obou subjektů, která bude vidět z mediální podpory Kupi.cz. Souběžně s tím začnou obchodníci společnosti Seznam.cz prodávat reklamní prostor i na stránkách Kupi.cz. Seznam.cz spolu s týmem Kupi.cz současně připravuje společnou firmu, která bude projekt dále rozvíjet a provozovat tak, aby společně vybudovali projekt, který bude leader na internetovém trhu slev rychloobrátkového zboží.

„Kupi.cz přináší slevy rychloobrátkového zboží z tištěných letáků na internet. Za více než rok své existence si získal přes dvě stě tisíc registrovaných uživatelů, kteří na jednom místě hledají, kde nakoupit nejlevněji. Vzájemnou spoluprací chceme přinést internetovým uživatelům možnost dozvědět se, že existuje jedno místo, kam by se měli podívat před nákupem, případně později přímo nakoupit online,“ komentoval spolupráci obou subjektů Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

„Kupi.cz s akčními nabídkami potravin a drogerie v maloobchodních sítích velmi dobře doplňuje službu Zboží.cz, která prohledává nabídky internetových obchodů.Prodejcům a výrobcům rychloobrátkového zboží pak přinášíme novou a efektivnější možnost jak cíleně komunikovat se svými zákazníky,“ doplňuje Marek Nový, head of business development v Seznam.cz.

„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových  letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí , o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě. Téma šetření je zkrátka dlouhodobě extrémně silné a jsme rádi, že Seznam.cz vidí v této oblasti stejně velký potenciál jako my. Zákazníci se díky spojení Kupi.cz se Seznamem mohou těšit na zásadní inovace v nákupech zboží každodenní spotřeby,“ komentuje spolupráci jeden ze zakladatelů Kupi.cz Martin Kadlčík.
 

Témata článku: Zima

reklama