reklama

Setkání zákazníků společnosti BSC Praha ve znamení týmové spolupráce

Dne 30. května 2006 proběhlo v Kaiserštejnském paláci na Malé Straně v Praze tradiční setkání zákazníků významné softwarové společnosti BSC Praha. Letošním mottem bylo „…společně tvoříme jeden tým“. Celá akce proběhla v atmosféře blížícího se Mistrovství světa v Německu, tedy ve znamení fotbalu, týmové spolupráce a špičkových výkonů všech zúčastněných.

Tak jako každý rok proběhlo setkání v příjemné přátelské atmosféře, při níž byly představeny novinky v portfoliích obou divizí. Čestnými hosty akce byli bývalý ministr bez portfeje pan Pavel Bratinka a generální ředitel společnosti Oracle Czech pan Martin Illner.

 

Během prezentací Divize podnikových systémů byl společně s aplikační strategií společnosti Oracle představen také model podpory zákazníků JD Edwards.  Oracle Czech označila BSC Praha za klíčového partnera pro zákazníky JD Edwards v České republice. Byly zde dále prezentovány novinky v licenční politice společnosti Oracle, zejména zahrnutí licencí databáze a některých dalších komponent do ceny aplikací. Velmi zajímavým vystoupením byl „přímý přenos“ systému JD Edwards EnterpriseOne 8.11 a „sestřih zajímavých akci“ - prezentace zákazníků Denso a Geomant.  

 

Zástupci Divize bankovních systémů se v první části věnovali prezentacím nových řešení na bázi mimořádně úspěšné platformy GEMINI, která pochází z vývojářské dílny společnosti BSC Praha. Jednalo se především o způsoby využití předností bankovního softwaru pro důkladnou analýzu zákaznického portfolia a využití získaných údajů pro cílený („event driven“) marketing. Cíl využití této „GEMINI Consumer Inteligence“ je umožnit bankám, aby mohly v rostoucí konkurenci v pravý čas poskytnou správné služby a produkty pouze těm klientům, kteří o ně s největší pravděpodobností budou mít zájem. Právě v tomto směru společnost BSC Praha rozvíjí nové pobočkové řešení GEMINI Branch Automation, jehož základní verzi poprvé představila svým zákazníkům během této akce. Koncepce moderní bankovní pobočky budoucnosti rozhodně zaujala. Klienti společnosti se však mohli seznámit i s dalšími novými produkty z rodiny GEMINI, které reagují na aktuální situaci na trhu finančních produktů a služeb, a to především s automatickým systémem zpracování žádostí na spotřební úvěry a hypotéky GEMINI. Se zájmem vyslechli přítomní též informaci o nových možnostech portálových řešení, kterou pohostinsky přednesl zástupce společnosti Sun Microsystems. Byly zde také představeny novinky z oddělení Back Office systémů. Oficiální program zakončila netradiční prezentace z oblasti Business Inteligence spojená se soutěží s fotbalovou tematikou.

 

Závěr zákaznického dne byl ve znamení „malého mistrovství ve fotbálku“. O titul se utkalo 8 týmů, každý z nich složený v duchu hlavního motta akce jak ze zákazníků, tak ze zaměstnanců BSC Praha. Již v základních skupinách se projevila touha všech týmů zvítězit a úroveň hry stoupala až do finále. Celým neformálním programem nás provázeli dva zkušení sportovní komentátoři, kteří zápasům dávali atmosféru skutečných soubojů na světových stadionech.

 

Během akce se podařilo skloubit zábavný program s odbornými prezentacemi, a umožnit tak našim klientům načerpat nejen novinky ze společnosti BSC, ale také zažít poklidnou a pozitivní atmosféru. Hlavní cíl akce prohloubit dobré vztahy se zákazníky byl tak beze zbytku naplněn.

Témata článku: Gemini, Edwards, Back Office, Denso

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama