reklama

Sauto znovu startuje: přehledný design, funkčnost a zprávy z oboru

Vyhledávání v regionech i přehledná nová homepage s informacemi z oboru, to jsou hlavní novinky, které služba přichystala nejen pro podzim 2007.

Vyhledávání v regionech i přehledná nová homepage s informacemi z oboru, to jsou hlavní novinky, které služba přichystala nejen pro podzim 2007.

Hledání v kategoriích

Nová homepage Sauta je o poznání přehlednější, přestože obsahová nabídka služby zůstala nezměněna. Pouze se přesunula do nových záložek. Těmi jsou kategorie vozidel, regiony a značky vozů.

Nejvíce inzertních položek je v kategorii osobních vozů, pokračují užitková a nákladní vozidla a motocykly. V poslední kategorii jsou pak specializovanější vozítka jako např. čtyřkolky, terénní vozidla nebo pracovní stroje. Nově je tu kompletní přehled o náhradních dílech a pneu, oboje už není součástí nabídky vozů.

Dříve, než se uživatel rozhoduje o značce hledaného vozu, může volit region, ve kterém chce prodej nebo nákup realizovat. V další úrovni volí řadu filtrů pro nalezenítoho nejvhodnějšího vozu s ohledem na značku, rok výroby, cenu, palivo, stav tachometru a další. Původní služba nabízela pouze 4 filtry, současná verze jich má více než dvojnásobek.

V regionálním výsledku hledání pak lze dále pracovat s pořadím nalezených vozů a řadit je podle stavu tachometru, roku výroby a ceny.

Pokud uživatel ví, že hledá přesně jednu značku vozu, je výhodnější vybrat ji přímo na homepage služby a pak dál pracovat s výsledkem stejným způsobem, jako u hledání v regionech.

Karta vozu

Pokud už jsme došli přímo ke konkrétnímu modelu vozu, dozvíme se o něm dále v detailní Kartě vozu. Je tady cena, typ karoserie, objem motoru, palivo, průměrná spotřeba, stav tachometru, datum poslední STK, informace ovýbavě a další.

Součástí karty je dále kontakt na prodejce, resp. jeho zobrazení na www.mapy.cz. To vše s bohatou fotogalerií, kam lze přehledně umístit neomezený počet obrázků.

„Budeme nejvíce hlídat právě kvalitu databáze,“ říká k nové verzi Sauta její manažer Jan Šusta. „Chceme vyloučit spekulativní prodeje nebo prodeje za dumpingové ceny. Také jsme jednoznačně oddělili inzerci motorových vozidel od inzerce náhradních dílů.“

Zpravodajský motoristický servis

Zcela novým prvkem Sauta je informační servis, dodávaný externím partnerem - zpravodajským motoristickým serverem Autoweb.cz. Jde o zprávy ze všech oblastí života, kam motorismus nějakým způsobem zasahuje, např. pravidla silničního provozu, zabezpečení aut, informace z politiky i společenských kuloárů, recenze na nové modely aut a další užitečné informace.

Také úprava designu celé služby je více než viditelná. Modrozelená barva přešla do čistě modré a logo služby dostalo formát ostatních inzertních služeb Seznamu.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama