reklama

SAS udělí prestižní ocenění Award in Excellence na konferenci SAS Forum Praha 2010

Společnost SAS oceňuje své nejvýznamnější zákazníky v regionu Střední a Východní Evropy a vyhlašuje vítěze ocenění AWARD IN EXCELLENCE. Cenu získaly společnosti za aktivní přístup k řešení problémů a za úspěšně implementované řešení v oblastech řízení rizik a řízení vztahů se zákazníky. V letošním roce bude rovněž vyhlášeno speciální ocenění za mimořádně inovativní chování - INOVÁTOR TRHU.

„Ocenění Award in Excellence uděluje společnost SAS svým zákazníkům za strategický přístup k řízení problémů, nejefektivnější využívání řešení společnosti SAS a jeho inovativní využití v každodenní praxi. Velmi podstatnou částí je také konkrétní přínos řešení pro zákazníka,“ uvádí k ocenění Petra Lávičková, Marketing & PR Manager společnosti SAS ČR.

V rámci regionu Střední a Východní Evropy získává ocenění za rok 2009:

  •  v oblasti Risk Intelligence společnost Home Credit International a.s.
  •  voblasti Customer Intelligence společnost Raiffeisenbank a.s.

Zvláštní ocenění bude uděleno společnosti OTP Banka Slovensko, a.s., která v loňském roce aktivněupgradovala na novou verzi SAS 9.2. a stala se takprvním zákazníkem v regionu Střední a Východní Evropy, který využívávýhod a funkcionalit nové verze SAS® 9.2 Software.

V letošním roce SAS poprvé vyhlašuje speciální cenu INOVÁTOR TRHU. Ocenění Inovátor trhu v oblasti Customer Intelligence bude uděleno společnosti Česká spořitelna, a.s.

Ocenění v oblasti Risk Intelligence získává slovenská Všeobecná úverová banka, a.s.

Prestižní ocenění bude uděleno společnostem v rámci konference SAS FORUM PRAHA 2010, která se koná 20. ledna v hotelu Carlo IV. Boscolo v Praze.

Cenu INOVÁTOR TRHU z rukou Jany Žižkové, ředitelky regionu CSEE a Jiřího Jecha, generálního ředitele společnosti SAS ČR, převezme ředitel úseku Rozvoje obchodu České spořitelny Martin Techman a zástupkyně generálního ředitele a členka představenstva VÚB Elena Kohútíková.

Témata článku: Microsoft Office, Excel, Risk, Elena, Carlo, Credit

reklama