reklama

SAP představil řešení pro efektivnější plánování promo kampaní a prodeje

Společnost SAP představila nové řešení SAP Promotion Management for Retail 7.0, které pomůže malým i velkým prodejcům lépe plánovat kampaně na podporu prodeje. Současně ušetří čas marketingovým pracovníkům, protože omezí potřebu řady manuálních úkonů. Nové řešení by mělo marketingovým týmům pomoci vyrovnat se se současným tlakem na bezchybné provedení kampaní, přesné zacílení a ocenění zboží. Usnadní jim rovněž načasování vzhledem ke specifickým trhům, regionům a cílovým skupinám.

„Maloobchodní prodejci musí v ekonomicky turbulentních dobách častěji měnit cenové a reklamní strategie a přizpůsobovat se tak svým zákazníkům Proto věnují mnohem větší úsilí kvalitnímu plánování, řízení a optimalizaci cenových a propagačních strategií. To vyžaduje dobré informace o tom, co fungovalo v minulosti, stejně jako schopnost rychle a správně se rozhodovat,“ uvedla Paula Rosenblum, vedoucí partnerka společnosti RSR Research.

Software SAP Promotion Management for Retail pomůže maloobchodním prodejcům zvýšit produktivitu a zkrátit dobu potřebnou k realizaci změn. Zajistí také efektivnější průběh promo kampaní a lepší využívání dostupných zdrojů a umožní vytváření různých verzí kampaní pro různé produkty, kategorie a zóny. Nový software také pomůže retailerům lépe porozumět finančním efektům jednotlivých promo akcí a efektivněji hospodařit s marketingovými rozpočty.

Díky svým funkcionalitám bude software SAP Promotion Management For Retail jako škálovatelný produkt sloužit v mnoha segmentech maloobchodního prodeje od potravinářských firem, přes drogerii až po prodej módy. Bude dostupný jak samostatně, tak i integrovaný v softwaru SAP Business Suite. V balíčcích se SAP Price Optimization for Retail a SAP Markdown Optimization for Retail by měl retailovým prodejcům rovněž pomáhat optimálně řídit cenové strategie během celého životního cyklu produktů.

„Retailoví prodejci potřebují šetřit náklady a zvyšovat tržby a toho mohou dosáhnout také zefektivněním promo kampaní a cenových strategií. S naším řešením tyto aktivity probíhají na jedné integrované platformě, což firmám pomáhá rychleji a ziskověji vytvářet ve směru k zákazníkům relevantní promo kampaně,“ říká Verlin Youd, senior viceprezident divize Global Trading Industries ve společnosti SAP.

Software umožňuje nejen tvorbu a řízení promo kampaní, ale také rychlé změny v reklamních plánech jako reakce na změny nákupních trendů a podmínek na trhu. Aplikaci bude možné jako modulární software implementovat velmi rychle a reagovat tak na náročné výzvy, kterým dnes mnoho firem v oboru retailového prodeje čelí.

Témata článku: Promo, Retail, Trading

reklama