reklama

Samsung zjednodušil pravidla pro řešení reklamací

Nově tak k uplatnění reklamace u prodejce nebo servisního střediska stačí doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad.

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. s platností od začátku května upravila a zjednodušila pravidla pro řešení reklamací vadných nebo nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.

Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce. K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad, z níže uvedených:

  • řádně vyplněný záruční list SAMSUNG
  • strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku
  • strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.

Díky úpravě pravidel pro řešení reklamací produktů Samsung oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh tak dochází ke zpohodlnění celého reklamačního procesu.

Témata článku: IMEI, Paragon

reklama